Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hvordan sette på bokbind

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-08-12, 12:27   #61
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Sv: Hvordan sette på bokbind

Poden har ikke fått bøker enda, bare en tegnebok med bilde av seg selv utenpå. Og den kan jeg ikke sette bokbind på.
Jeg var så skuffet første dagen. "Hva, har du ikke fått bøker, men da kan jeg ikke sette på noe bokbind da".

Det står matte og norsk på timeplanen i dag, så håpet er der.

Patsy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-12, 12:52   #62
Addison
Champagne til alt

Addison sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

6. og 10.-klassingen oversvømmes med bøker. Mannen har fått seg en fin kveldsjobb, jeg hater det og får det ikke til ..

Gammel 22-08-12, 13:59   #63
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Amazon selger stretch bokbind til billig penge.

Gammel 22-08-12, 19:09   #64
safran
saftig

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

I første og i fjor bokbandt jeg meldingsboka og meldemappa.

Det har jeg også gjort.

Gammel 22-08-12, 19:16   #65
Blånn
Bør lage seg en tittel selv

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Siwa, her.

Dette er jo rååå enkelt jo

Setter på alle bøkene en etter en etterhvert som de kommer hjem, liker det ikke, men får det lett til

Jau, storebror kom hjem med 10-12 bøker, lillemann med 7-8 og Houdini med 2 samme dag. Ingen klarer det uten hjelp, men vi samarbeidet.

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-12, 19:30   #66
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Er det nå jeg skal si at jeg har tatt den jobben sammen med min klasse i år, så foreldrene slipper.

*lærer og liker å legge papir på bøker*

Gammel 22-08-12, 19:31   #67
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

På et syforum jeg er på har en mor sydd boktrekk av stretchstoffer selv.

Gammel 22-08-12, 20:14   #68
Lyppa

Lyppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Akseliane, her.

6. og 10.-klassingen oversvømmes med bøker. Mannen har fått seg en fin kveldsjobb, jeg hater det og får det ikke til ..

Ikke for å være slem, men tiendeklassingen bør i allefall få til å legge på bokbindene selv. Jeg la på mine bøker fra jeg gikk i 4.klasse. Jeg hatet det, men moren min sa at "Nå er du så stor at det får du klare selv" og det gjorde jeg.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-12, 22:16   #69
Addison
Champagne til alt

Addison sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Mnjaa, litt usikker, han er om mulig enda mer klønete med saks og papir enn sin mor, stakkar . Da har jeg større håp for jentene, særlig hun på 11, som nok har arvet litt av håndarbeidsgenet fra min mor, det har hoppet over meg .

Gammel 22-08-12, 22:22   #70
Olifant
Fersk i gamet

Olifant sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Hva heter det på engelsk da? *blånn*

Olifant er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-12, 22:25   #71
Lyppa

Lyppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Akseliane, her.

Mnjaa, litt usikker, han er om mulig enda mer klønete med saks og papir enn sin mor, stakkar . Da har jeg større håp for jentene, særlig hun på 11, som nok har arvet litt av håndarbeidsgenet fra min mor, det har hoppet over meg .

Før eller siden vil de nok klare det!

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-12, 22:33   #72
Heddamor

Heddamor sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Heddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mrs. S, her.

PS, jeg har ikke funnet blank plast bokbind ennå. Hvor var det nå jeg kjøpte i fjor? Nille? Hjelp!

Har på Norli.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:42.