|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg skal aldri si til ungen min ...Ikke se på en baby opp-ned, den kan bli skjeløyd.
![]() |
#46 |
Metallica!!
|
![]() Sv: Jeg skal aldri si til ungen min ...
Den kommentaren fikk jeg når Lille var baby, av et voksent menneske. Et annet menneske svarte da: "neida men øynene deres kan sette seg fast".
Argh ja.
![]() |
#47 |
Står på egne ben
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Det våte Vestland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg skal aldri si til ungen min ...Du må ikke skrive med penn på hånden, for blekket forsvinner inn i blodet ditt
![]() |
#48 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg skal aldri si til ungen min ...At hoggorm hopper opp og biter deg så du dør av det. At mink er livsfarlige og blodtørstige skapninger som hopper opp og biter deg i strupen.
![]() |
#49 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Jeg skal aldri si til ungen min ...Får jeg lov å poste denne her. Gammel og god: (Kilde: youtube.com) |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Tåler regn
|
![]() Sv: Jeg skal aldri si til ungen min ...Hvis du tråkker på en snegl begynner det å regne! |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Fantastisk!
![]() |
![]() |
#53 |
Har kontroll
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Nordland
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg skal aldri si til ungen min ...Du skulle ha vært en våt flekk på lakenet. Sa min eks-svigermor til sønnen sin
![]() |
#55 |
Metallica!!
|
![]() Sv: Jeg skal aldri si til ungen min ...Jeg angrer på den dagen jeg ble mor, du ditt satans avskum. (Noe som jo fullstendig slo tilbake på henne selv, sjarmøren av en mor jeg har.)
![]() |
#56 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg skal aldri si til ungen min ...Jeg kommer vel heller aldri til å sette fra meg barnet mitt gråtende på gata utenfor jobben til faren hennes for å bare dra selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Fola Blakken
|
Hahaha. Er det flere som har hørt den altså. Jeg tenker på det ennå når jeg går forbi snegler på asfalt.
![]() |
![]() |
#58 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Jeg skal aldri si til ungen min ...Herregud, så mye grusomme foreldre.
![]() |
![]() |
#59 |
lettere utlada
|
Gjett om jeg har hørt DEN mange ganger. Kjekt å høre når du er barnløs på 12-13 året.
![]() |
#60 |
Lykkelig naiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg skal aldri si til ungen min ..."Hvis du lyver, så står det en stygg, mørk mann bak ryggen din". (Takk til naboen som fikk meg til å ha mareritt om dette i lang tid etterpå.) |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|