Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Straff for uro blant 6-åringer

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-08-12, 21:27   #25
Meissa
stressmonster

Meissa sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Straff for uro blant 6-åringer

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg har sagt det før, men sier igjen: Hvordan kan dere bare gå ut fra det som VG (for det er de som er kilden) skriver er Den Absolutte Sannhet? For meg er det like fjernt som at Se & Hør skulle ha skrevet det.

De siterer jo rektoren, han sier at dette ble innført i fjor og at det ettehvert skal evalueres. Nå leser jeg fortsatt på nrk, da...

Er det sånn at man aldri skal tro på noe en leser i vg? Det er en av de største dagsavisene vi har. Jeg er enig i at de ofte tabloidiserer og mangler dybde på en en del av artiklene, men å sammenligne avisa med se og hør er vel litt drøyt.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:26.