|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Cupcakes med krem som ikke er for mektig?Jeg skal lage cupcakes til bursdagen til sønnen og vil gjerne lage med masse krem oppå for å få rette utseende. Men tidligere har jeg laget med smørkrem og det er jo ikke noe godt. Så hva kan jeg bruke i stedet? Tenkte lyse cupcakes og lys krem, for ellers hadde jo sjokoladekrem vært et godt alternativ. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Cupcakes med krem som ikke er for mektig?Denne Fox-sitronkremen likte jeg veldig godt før, skulle ønske det fantes gelatinfrie Fox. Lett å lage og.
![]() |
#5 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Cupcakes med krem som ikke er for mektig?Kok opp fløte, smelt i hvit sjokolade. Avkjøl helt (gjerne natten over), pisk lett opp før den skal sprøytes på. Kan også farges.
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() Sv: Cupcakes med krem som ikke er for mektig?Takk for svar! Den kremen med fox ser spennende ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|