Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Sommerles

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-08-12, 18:24   #21
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerles

11-åringen har lest 16 bøker så langt. 16 voksenbøker. Den korteste var på 467 sider...

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-12, 20:19   #22
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Tiåringen er snart ferdig med Harry Potter nr 3 og har også lest 3 bøker av En pingles dagbok.
Sjuåringen (som virkelig er den som trenger lesetrening) har blitt lest mye for, men mangler fortsatt motivasjonen til å lese noe særlig selv. Og jeg må innrømme at jeg har latt henne ha ferie!
Fireåringen har vi også lest mye for, og de gleder seg til isfest alle sammen nå!

Jeg selv er bare på min tredje bok i sommer da.

Gammel 09-08-12, 20:34   #23
oslo78
Er frisk!

oslo78 sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Her er det bollefest og trekning av bokpremier. Dessverre ikke noe for voksne... Her er det bare lesing selv som teller, ikke å bli lest for. Vi leser veldig mye for dem, så det er godt det ikke teller med ellers ville det blitt smått med lesing på egenhånd tror jeg.

Gammel 24-08-12, 00:43   #24
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Status:
Storebror 18 bøker (imponerende da ca halvparten er på mellom 200 og 400 sider! Noen lydbøker)
Mellomsøster 34 bøker (Type lettleste, lest lite selv, jeg har lest det meste, noen lydbøker)
Lillesøster 27 bøker (Enkle bøker lest av meg, noen av de samme som mellomsøster, noen lydbøker)

Jeg...5 bøker i form av lydbøker. Pluss alle bøkene jeg har lest for barna da, samt 1-4 av en Pingles Dagbok for meg selv.

Fornøyd med sommerens innsats! Og mannen har jammen oppdaget lydbøker også, så han har hørt 3 bøker og venter på at biblioteket skal somle seg til å si fra at de har fått inn neste med Harry Hole.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:39.