|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
|
![]() Hunder i skolegården?Jeg hadde en liten meningsutveksling med en annen forelder på skolen til mine sønner i går. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hunder i skolegården?Jeg er definitivt enig med deg. Trodde ikke det var lov å gå fra en hund uten tilsyn. Og i en skolegård er det jo ren idioti.
![]() |
#3 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hunder i skolegården?Idiotisk. Og jeg ville meldt fra til skolen, de kan enkelt smelle opp et skilt med at dyr er forbudt inne i skolegården.
![]() |
#5 |
|
![]() Sv: Hunder i skolegården?
Det var ikke en førerhund. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Stadig innom
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hunder i skolegården?Nei. Du er ikke på bærtur. Som hundeeier med stor hund burde hun sett dette selv. Eller hund uansett størrelse forresten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Borte
|
![]() Sv: Hunder i skolegården?Jeg er helt enig med deg.
![]() |
#10 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Hunder i skolegården?Du er så absolutt ikke på bærtur. Konsekvensen for meg, som er redd for store, "skumle" hunder, hadde vært at jeg sannsynligvis ikke hadde kommet meg inn før hun hadde gått med bikkja. Det er ikke alle som tør å gå forbi en stor hund med bare litt klaring til inngangen.
![]() |
#11 |
Passiv
|
![]() Sv: Hunder i skolegården?Herreguuud så snerpete du er! |
![]() |
![]() |
#12 |
|
Jeg tenkte faktisk på innleggene du har skrevet. Det blir nok fort litt for lettvint for hundeeiere å tenke at "jammen MIN er jo snill og ikke skummel i det hele tatt, lille putteplutten!", og det synes jeg er trist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hunder i skolegården?Helt enig med deg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hunder i skolegården?Om det nå var sånn at skolen hadde gitt beskjed til alle elevene, og alle elevene var i stand til å forstå og respektere en slik beskjed, kan man jo uansett ikke ta for gitt at de eneste som beveger seg i skolegården ved skoledagens slutt er elever.
![]() |
![]() |
#16 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: Hunder i skolegården?Jeg er enig med deg.
![]() |
#19 |
|
![]() Sv: Hunder i skolegården?Jeg er jo egentlig skeptisk til å ta med bikkja når jeg følger ungene til skolen også, sånn fordi det er drøssevis av unger i omløp da, og man vet jo aldri om det er noen som er kjemperedde eller kjempeallergiske, og min lille, uskyldige puttepluttevofse er egentlig en diger, vimsete boxer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Librocubicularist
|
Det er det verste eg høyrer. Eg liker ikkje hunder, dei kan vere så snille dei bare vil, men eg synest framande hundar er ubehagelege (er usikker på om eg er direkte redd, eller om eg bare synest dei er ubehagelege, for eg klarer å forholde meg til hundar eg kjenner, men ukjende hunder er eg ikkje trygg på). Eg skjønner ikkje korfor eg er frekk, når eg treng tid før eg blir trygg på hundar, sjølv om eigaren seier at han ikkje er farleg.
Ta det med leiinga (inspektør/avdelingsleder). |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|