|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hunder i skolegården?Det er selvsagt ikke greit i det hele tatt. Jeg har jo en liten hund, og det kunne virkelig ikke falle meg inn å binde ham utenfor skola og gå fra ham der. |
|
|
|
|
|
#62 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hunder i skolegården?Enig med røkla. |
|
|
|
|
|
#63 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Hunder i skolegården?Trodde også et øyeblikk det var din hund du mente var ok å binde fast i skolegården. Det er selvfølgelig ikke i orden. Jeg løp ved siden av en stor hund i lysløypa i et par kilometer en gang. Da eieren viste seg og jeg uttrykte min irritasjon over manglende oversikt (og bånd!) fikk jeg beskjed om at "alle i området vet at min hund ikke er farlig". Right. |
|
|
|
|
|
#64 |
|
Passiv
|
Sv: Hunder i skolegården?Min unge var redd hunder og hadde aldri turt å gå forbi den hunden. Han ville antagelig vært redd hver gang han skulle ut og inn den døra og gruet seg på forhånd i tilfelle hunden var der. |
|
|
|
#65 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hunder i skolegården?Vi har hund og vi har den med inn i skolegården.
|
|
|
|
#66 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hunder i skolegården?Jeg er absolutt enig, be ledelsen gjøre noe. |
|
|
|
|
|
#67 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hunder i skolegården?Er jo dumt for både hunden og barna tenker jeg. Noen barn er redde og noen er så uredde at de kan gå bort og skremme hunden. Da har jo eieren satt hunden i en vanskelig situasjon også. Husker jeg satte hunden vi hadde i bånd utenfor butikken (var sånn hundeparkering der). Da jeg kom ut stod en veldig liten unge med hele hånden inni munnen på hunden. New Foundlandshund så plass til mye i den munnen der. Ikke noe ok. De delte is må vite og begge så riktig fornøyd ut. Jeg og mor til barnet så ikke like fornøyd ut og hun beklaget at hun ikke passet på. Heldigvis gikk det bra, men satte en støkk i meg og jeg gjorde det ikke igjen. |
|
|
|
|
|
#68 |
|
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Hunder i skolegården?For et nek! Ja, denne hundeeieren altså. |
|
|
|
|
|
#69 |
|
Librocubicularist
|
Sv: Hunder i skolegården?Sidan dette er ein hundetråd, er det sant at hundar luktar at ein er redd og manko aggressive/nervøse av det? Eg er skeptisk og litt småredd når eg møter hundar, og eigarane seier gjerne "Du må ikkje vere redd, det lukter hunden. (Han er så snill atte)." Då blir eg bare endå reddare... |
|
|
|
![]() |
|
|