Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Haster litt: sjokoladekakemiks uten gluten - stor langpanne?

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-08-12, 13:17   #1
Beathe
thirtysomething

Beathe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Haster litt: sjokoladekakemiks uten gluten - stor langpanne?

Finnes det en ferdigkakemiks til stor sjokoladekake til stor langpanne?

Må straks begynne på kaka, og det slo meg at Toro sin vel er den lille langpanna, og sikkert er litt liten til 20 barn...

Gammel 24-08-12, 13:18   #2
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Haster litt: sjokoladekakemiks uten gluten - stor langpanne?

To pakker Toro?

nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-12, 13:19   #3
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Jeg bruker to pakker.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-12, 13:19   #4
Beathe
thirtysomething

Beathe sin avatar

Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av bai, her.

To pakker Toro?

Ja, kan jeg gjøre det så enkelt? Det blir ikke for mye røre? Samme steketid?

Gammel 24-08-12, 13:25   #5
arrow
Erfaren

arrow sin avatar

Medlem siden: Nov 2011
arrow er litt kularrow er litt kul
Standard

Ja, langpanne burde bli omtrent samme steketid, men ta strikkepinn/grillpinn testen når steketiden utgår.

arrow er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-12, 13:27   #6
Beathe
thirtysomething

Beathe sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av arrow, her.

Ja, langpanne burde bli omtrent samme steketid, men ta strikkepinn/grillpinn testen når steketiden utgår.

Tusen takk!

Gammel 24-08-12, 15:33   #7
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

To pakker ja, passer helt fint i en stor langpanne. Jeg steker omtrent like lenge som en pose.

Gammel 24-08-12, 16:54   #8
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

En pose er da nok til stor langpanne hos meg, det blir ikke flat og kjip kake av det.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-12, 17:07   #9
Beathe
thirtysomething

Beathe sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

En pose er da nok til stor langpanne hos meg, det blir ikke flat og kjip kake av det.

Hvordan gjør du da?
Posen er jo beregnet for en langpanne str 30x37cm, og de langpannene som følger med stekeovnen er jo mye større. Kaken (dobbel porsjon) er straks ferdigstekt og ser bra ut. Aner meg at den hadde blitt ala knekkebrød om jeg hadde brukt bare en pose mix.

Gammel 24-08-12, 17:19   #10
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Eg og nyttar berre ei pakke til stor langpanne. Den blir heilt vanleg høgd på.

Gammel 24-08-12, 18:20   #11
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Beathe, her.

Hvordan gjør du da?
Posen er jo beregnet for en langpanne str 30x37cm, og de langpannene som følger med stekeovnen er jo mye større. Kaken (dobbel porsjon) er straks ferdigstekt og ser bra ut. Aner meg at den hadde blitt ala knekkebrød om jeg hadde brukt bare en pose mix.

Nei, altså jeg gjør jo ikke noe annerledes.
Jeg lager den etter anvisning på pakken og heller den i langpanna som jeg har kledt med bakepapir. Helt normal størrelse på ovnen (og dermed langpannen), og kaken blir langt fra knekkebrød-flat. Det blir helt normal høyde på den.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:19.