|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
www.bomulls.no
|
![]() Hoteller i Anaheim, CA - noen med erfaring?Aarets tur over dammen begynner aa naerme seg ...
Dåtten ♥ 2006, Fjåtten ♥ 2008 & Lyn fra klar himmel ♥ 2018 Some people just need a high-five. In the face. With a chair. Sist redigert av Bomull : 04-02-11 kl 23:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Audacious
|
![]() Sv: Hoteller i Anaheim, CA - noen med erfaring?Vi var i Anaheim for to uker siden, og var veldig fornøyde med hotellet, Pepper Tree. Det var 5-10 minutter å kjøre på enkle rolige veier (fytti helvete, bilkjøring i stor-LA suger skikkelig!) bort til Disneyland. Noe trafikkstøy, men ikke veldig mye. Digert rom med to dobbeltsenger så det var veldig greit med to voksne og to barn på rommet, deilig med kjøkkenkrok og kjøleskap så man kan ha kveldsmat klart, et lite (oppvarmet) svømmebasseng utenfor, enkel men god og rikelig frokost, rent. Gratis parkering. Jeg søkte rundt på noen av de vanlige hotellbestillingsbasene og fant et tilbud på dette.
![]() |
#3 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Hoteller i Anaheim, CA - noen med erfaring?Det saa jo veldig koselig ut ja - takk for tips, vi maa undersoeke!!
![]() |
#4 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Hoteller i Anaheim, CA - noen med erfaring?Hei, bodde dere på hard rock hotel i las Vegas? Vi vurderer dette, men så det var veødig mange ulike romtyper å velge i. Kan du anbefale noe?
![]() |
#5 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Hoteller i Anaheim, CA - noen med erfaring?Jeg kan anbefale Signature by MGM Grand i Las Vegas.
![]() |
#6 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Hoteller i Anaheim, CA - noen med erfaring?
Ja, det gjorde vi. Tipp topp. Er svimeferdig nå, men utdyper imorgen.
![]() |
|
|