|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#121 |
|
Fersk i gamet
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg blir provosert av barne-tvVar og så Hakkebakkeskogen på Riksteatret i går. Søren der også du. |
|
|
|
|
|
#122 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Jeg blir provosert av barne-tvPå blåbærtur i går med noen førskolebarn: "Her va det pinade ikke mye bær" Her va det pinade seriøst mye bær"
|
|
|
|
#123 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg blir provosert av barne-tvStakkars Søren Jensen i Danmark som har et banneord til navn. TENK om han hadde presentert seg for noen i denne tråden. Gulp.
|
|
|
#125 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Jeg blir provosert av barne-tvHer i huset syns vi det er moro, alle mann, å følge med på Hell's Kitchen. Vi voksne syns det er gøy pga alt stresset deltakerne må takle - Guttungen syns det er moro fordi hver gang noen av deltakerne banner, og det skjer ofte, spesielt når Ramsey er i bildet, så blir lyden kutta, og så følger han med på tekstinga. Noen ganger står det --- andre ganger, om det er virkelig saftig banning, står det noe ala $£¥*!!
|
|
|
#126 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Jeg blir provosert av barne-tv'Pokker', 'søren', 'fillern' er litt sånne 'tv-ord' for oss. Spesielt 'fillern'. Hadde noen sagt 'fillern' hjemme, så hadde andre ledd seg ihjel. Men siden vi bor på østlandet nå, så har vi registrert at ungene bruker 'fillern' av og til. Men jeg og mannen vil aldri brukt slike uttrykk. 'Fakern' er vel det nærmeste jeg kommer. |
|
|
|
|
|
#128 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Sep 2012
![]() |
Sv: Jeg blir provosert av barne-tvDet er noen ganger jeg savner portveien 2 og Lekestue |
|
|
|
|
|
#130 |
|
Nymotens gammeldags
Sv: Jeg blir provosert av barne-tvDet JEG får fnatt av, er alle reklamene på Cartoon Network. Ungene ser på den kanalen i ny og ne fordi de sender endel Tom & Jerry og slikt (og så er mor i huset litt fan av Ku & Kylling
|
|
|
#131 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Jeg blir provosert av barne-tvJa, det hadde jeg fått fnatt av også, DD. Derfor "finnes ikke" de kanalene hos oss. Jeg har laget favorittliste slik at man kun kan sette på de kanalene jeg har valgt der.
|
|
|
|
#132 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Jeg blir provosert av barne-tv
CN er sperret her. Jeg ble gal!
|
|
|
#133 |
|
Glamorøs
|
Sv: Jeg blir provosert av barne-tvJeg liker ikke reklamene på Cartoon, men jeg syns de sender noen virkelige gullkorn av noen serier. Eventyrtid og Regular Show, f.eks, herlig absurd. jeg liker også Gumball, Johnny Bravo, Dexters lab, tapper den pysete hunden, ku og kylling og chowder
|
|
|
#134 |
|
Textrovert
|
Nemlig.
|
|
|
#135 |
|
Nymotens gammeldags
Sv: Jeg blir provosert av barne-tvDet er de gullkornene som gjør at jeg egentlig vil ha kanalen. Ku og Kylling er jo helt hinsides morsomt, det samme med Johnny Bravo. Vi voksne tar jo humoren helt annerledes enn barna, jeg og mannen min er mer fans av de to seriene enn det barna er.
|
|
|
#136 |
|
Det er bare en fase
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg blir provosert av barne-tvJeg tar opp det jeg vil ha på cn,barbna finner den ikke selv. De er kjappe med fjernkontrollen og spoler glatt forbi all reklame. |
|
|
|
|
|
#137 |
|
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg blir provosert av barne-tvHer er det ingen vits for meg å reagere på ord som søren og pokker i Barne TV, ordene blir godt innøvd når vesla er hos faren. Det er visst stas å øve på ord som filler'n og pokker... Jeg ser de uansett ikke på som banneord altså, men synes strengt tatt det er unødvendig å øve på å bruke ordene. Her om dagen sa forøvrig vesla også faderullandei med skikkelig kraft da hun ble sint. |
|
|
|
|
|
#138 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Sv: Jeg blir provosert av barne-tv"Fyyy filler'n", smalt det fra vesla på to i går kveld. Jeg humret litt i postkassen før jeg la ansiktet i alvorlige folder og oppmuntret henne til å bruke en litt mildere frase. |
|
|
|
|
|
#139 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
Sv: Jeg blir provosert av barne-tvMinsten på to banner ikke (enda), men sier "kutt ut" til alt. |
|
|
|
|
|
#140 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Tenk sjokket når de lærer å synge Fader Jakob kanonsang (kanon), eller når den stakkars frøkna finner ut at presten banner i kirka. Fader vår.... |
|
|
|
![]() |
|
|