|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Dødsskrik var fødende kvinne
![]() |
#2 |
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dødsskrik var fødende kvinne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Nøttelitens medhjelper
Medlem siden: Jul 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dødsskrik var fødende kvinne
![]() |
#7 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Dødsskrik var fødende kvinneEr det nå man skal finlese fødselsannonsene for regionen for å finne ut hvem som skriker slik? Knis. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Hjuleglede
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Dødsskrik var fødende kvinneDet første som slo meg, etter å ha knegget litt, er at folk er litt ekstra på alerten etter Sigrids forsvinning og det nevnte skriket som først ble satt i forbindelse med forsvinningen. Bedre å melde fra en gang for mye, kanskje? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Passiv
|
|
![]() |
![]() |
#12 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Dødsskrik var fødende kvinneMed førstemann trodde jeg hadde fødselsnervene under kontroll helt til jeg tilbrakte tre timer i dagligstua (eller hva det nå var) på Storken dagen før fødselen. Da det omsider demret for meg hva alle de fæle brølene var, fikk jeg den store skjelven, bokstavlig talt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() Sv: Dødsskrik var fødende kvinneEg var overbevist om at eg var svært så samla og kontollert, og at eg tok til meg alle råd som vart servert. Det var heilt til samboar kunne fortelja at eg ikkje berre hadde brølt, men også skjelt ut både han og jordmor når det stod på som verst.
![]() |
#14 |
weird
Det er jobbelyder.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dødsskrik var fødende kvinneDårlig selvdisiplin å skrike når man føder |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Dødsskrik var fødende kvinneJeg er ikke overrasket, jeg hylte det høyeste jeg kunne. Det var nødvendig for å kunne kanalisere kreftene etterpå.
![]() |
#18 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Dødsskrik var fødende kvinne.Jeg har brøla meg hes med alle fire, så jeg kunne nok skremt livskiten av en som ikke visste at jeg fødte. Siste gang riktignok dempet av den digre maska med lystgass formet som et nebb. Min kjære hadde store problemer med å holde seg alvorlig når den enorme fuglen bakset rundt i senga og brølte. Slemme mannen, han sa det ikke før etterpå, jeg hadde jo drept han !
![]() |
#19 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Dødsskrik var fødende kvinneDa jeg fikk Guttungen, lå jeg de fire første timene av fødselen og skjønte ikke hva det var kvinner brølte sånn for. Vel, det var til jordmor tok vannet. Den siste timen, skjønte jeg poenget.
![]() |
#20 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Dødsskrik var fødende kvinneEtter å ha bodd 7 uker på fødeavdelingen skjønner jeg hvorfor de trodde det var noen som døde. :har hørt alt:
![]() |
|
|