Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Fine tunikaer til høsten?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-08-12, 21:45   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fine tunikaer til høsten?

Jeg er veldig glad i å gå med tunika, gjerne med stram dongeri eller tights under, og støvletter.

Nå må jeg ha noen nye, fine tunikaer, men finner ingen! Ellos kjøper jeg aldri fra igjen, jeg har bommet på størrelser to ganger nå og sitter igjen med tunikaer som jeg kan ta svømmenappen i eller som har helt feil fasong. Jeg vil gjerne prøve dem i butikk før jeg kjøper dem. Har bare funnet ermeløse eller med korte ermer, jeg vil helst ha halvlange ermer.

Jeg vil ikke betale ei halv månedslønn for en tunika, tenker at 2-300 kr for en tunika er passe pris, siden jeg trenger flere. Liker gjenbruk så jeg skal ta meg en tur på Fretex til helgen, men det er jo ikke alltid jeg finner noe der.

Gammel 29-08-12, 22:17   #2
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Fin tunikaer til høsten?

Vet ikke helt hvilken stil du har. Men jeg har funnet fine tunikaer på Indiska til ok priser. Se Indiska.com for hva de har nå.
Fretex har jeg også kjøpt tunikaer og korte kjoler. Mye som er svært lite brukt.

Gammel 29-08-12, 22:36   #3
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fine tunikaer til høsten?

Indiska kan bli litt for spesielt for meg, men de har endel jeg liker også. Jeg kan ta en kikk. Jeg liker ikke når det er for prangende, men liker godt farger.
Jeg handler mye på Fretex så jeg skal absolutt ta en kikk der i helgen. I vinter fant jeg to nydelige strikkede tunikaer der, bla. en grå med lang hals (som brettes nedover) som jeg er blitt veldig glad i. 50,- kr! Den er litt i varmeste laget enda.

Gammel 30-08-12, 00:09   #4
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kappahl har jo mye sånt til den prisen.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-12, 00:11   #5
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ja, det er endel som er litt for gøy på håret-stil der for min smak. Foretrekker de med færrest mulig farger og mønstre i samme plagg. Liker snittet på de jeg har derfra.

Gammel 30-08-12, 00:19   #6
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Kappahl har jo mye sånt til den prisen.

Jeg var der inne i går, fant ikke noe jeg likte. Men jeg hadde fireåringen på slep og han ville jo bare i lekebutikken, så jeg skal ta meg en tur igjen i morgen - alene! Der har de jo Indiska og.

Gammel 30-08-12, 11:13   #7
Veritas
Det norske

Veritas sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Anbefaler å ta en titt på PM. Masse fint der.

Gammel 30-08-12, 23:38   #8
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Har du sett på laredoute.no? Jeg bruker også mye tunikaer/kjoler med bukse under til hverdags, og handler mye på denne hjemmesiden.

Gammel 30-08-12, 23:41   #9
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker ikke fasongen på mange av sesongens tunikaer/kjoler. Jeg er smal, men lav, og mange av tunikaene i år er for vide og formløse. Da blir jeg seende ut som en trafikkjegle.

Men jeg falt for disse fra H&M: http://www.hm.com/no/product/00645?article=00645-F

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:52.