|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Typen er pedoKvinneguiden altså. Jeg satt og tenkte på Kristelig Gymnasium, og kunne ikke skjønne hva dere hadde gjort der. På tide å legge seg.
|
|
|
#62 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Typen er pedo
Jeg har sengetøy i egyptisk bomull. Beste sengetøyet jeg noen gang har hatt! Kaller du meg et troll?
|
|
|
#66 |
|
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Absolutt. Troll sulter i hjel om de får et saklig og korrekt svar og ferdig med det.
|
|
|
#67 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Det gikk litt over stokk og stein med en spektakulær reise, et ekstremt sykdomstilfelle, eller var det dødsfall, hos hennes overfantastiske eksepsjonelle forlovede, og tislutt raknet nettet. Det var.... baluba.
|
|
|
#68 |
|
Medlem siden: Jan 2011
Husker det var noe lignende i barselklubben min på snartmamma når jeg var gravid med første jenta for 8 år siden. Da var det en som kom inn i barselklubben og også mannen hennes ble medlem. Og alt virket noenlunde normalt i begynnelsen. Helt til det plutselig endte opp i prematur fødsel, fjerning av livmor og en mamma i koma. Noe som så klart barnefaren tok seg tid til å oppdatere en haug med ukjente på nettet om underveis. Og da ble det vel ganske snart avslørt som trolling. |
|
|
|
|
|
#69 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Typen er pedoSlike barselsforum med ekstrem prematur fødsel og denslags er ofte folk med stort oppmerksomhetsbehov, som de på et merkelig vis får tilfredsstilt på denne måten. Har observert en sånn ekstrem-prematur som fikk tilsendt gaver fra forum-bekjente og sånn. "Mamma'n" hadde aldri vært gravid engang, noe prematurt barn fantes derved ikke. Mange følte seg lurt, når de hade strikket miniluer til den stakkars babyen...
|
|
|
#72 |
|
|
Jepp. Jeg blir alltid overrasket når folk reagerer med snørr og tårer når de hører en trist historie fra et helt nytt forummedlem, og enda mer overrasket når folk engasjerer seg så til de grader at de sender gaver, penger og sånne ting. Jeg er nok blitt litt hardhudet.
|
|
|
|
#74 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
Sv: Typen er pedoIntet troll - intet forum. De liver opp, det skal de ha. |
|
|
|
|
|
#75 |
|
Epikur
|
Sv: Typen er pedoJeg vakler mellom å synes at det er grådig underholdende med troll og aldeles forferdelig. Folk jeg er glad i er blitt lurt trill rundt fordi de er veldig snille og varmhjertede folk som tror godt om andre og det er virkelig ikke noe kjekt. Men andre er jo bare festlige der de skryter på seg det ene og det andre. Så lenge ingen skader noen, så må de jo gjerne lyve litt.
|
|
|
#76 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Typen er pedoEr dette en problemtilling som ikke er aktuell? Helt ærlig så tror jeg det kan skjule seg mye blant Fp-brukeres familie og partnere som man ikke tar opp med eget nick. At man da prøver å gjøre seg mest mulig ugjennkjennlig i uttrykksmåter, uten at man trenger være et troll.
|
|
|
|
#77 |
|
-
Fordi innlegg som bare er skrevet for å lage bråk og for å få oppmerksomhet forsøpler et nettforum og gjør hele forumet mindre verdt dersom de blir tatt på alvor og behandlet som om de er relevante bridag til forumet. Det gjelder tråder som starter med skrøneinnlegg basert på oppdiktede, og dustete, problemstillinger som her; de er vanligvis lette å kjenne igjen, og bør ikke besvares som om de er sanne, men det gjelder også innlegg i ellers relevante tråder der «troll» poster dumme, kontroversielle, eller motstrøms, meninger bare for å lage bråk, og ikke fordi de faktisk er interessert i å bidra med noe, eller i å delta i den aktuelle diksusjonen. Disse er ofte vanskeligere å være sikre på om egentlig er troll, siden de som troller kanskje noen ganger deltar på redelig vis i andre diskusjoner. Slike innlegg bør heller ikke belønnes med oppmerksomhet. |
|
|
|
|
|
#78 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Typen er pedoMå man være et troll fordi man tar opp oppsiktisvekkende ting i første innlegg, da? |
|
|
|
|
|
#79 |
|
Men om moderatorer på forumet vet at det er et slikt innlegg, hvorfor ikke bare sletta da?
|
|
|
|
#80 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Litt enig med deg. Tror jeg var en av de første som leste innlegget da jeg sist var pålogget i går ettermiddag, (iallfall var det ingen som hadde svart da) men jeg valgte bare å la være å svare. Litt fordi jeg mistenkte at det kunne være noen som var ute etter litt oppmerksomhet, og litt fordi saken- hvis den ikke var oppdiktet- var såpass spesielle at jeg følte jeg ikke hadde noe å fare med. |
|
|
|
![]() |
|
|