|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Typen er pedoJeg synes det er veldig greit at noen skriver "troll" i en tråd som ganske åpenbart er en trolletråd. Nettopp fordi mange ikke tenker i de baner når de leser. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
-Holy macaroni-
Medlem siden: Sep 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Typen er pedoDet er jo litt gøy å få et troll på besøk. Liver opp litt.
![]() |
#83 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Typen er pedoPå FP har man mulighet til å legge inn innlegg som Anonym, men det krever adgang til medlemssalongen, dvs 100 innlegg og 100 i rykte. Det er ikke lov å registrere seg med to eller flere brukere, da får man en vennlig beskjed om å velge hvilken man vil fortsette med og hvilken man vil slette.
![]() |
#85 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Typen er pedo
Det er en relativt ny ordning. Anonym er en bruker som hele admin/moderatorgjengen disponerer, hvis man ønsker å legge inn et anonymt innlegg så sender man PM til en av oss, saken blir "behandlet" anonymt på styrerommet og så legges det ut et innlegg dersom innlegget blir godkjent.
![]() |
#86 |
Aktiv
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() |
![]() Sv: Typen er pedoSelv om tråden kunne virke litt mistenksom, så syns jeg ikke det er så fint å rope "troll" og deretter fjase til hele tråden.
![]() |
#87 |
Bedreviter
|
Den ordningen kjenner jeg til. Jeg synes dog det er ganske misvisende å kalle "legge inn innlegg som anonym", all den tid det er snakk om å "kunne få videreformidlet innlegg til en anonym bruker", så jeg lurte på om vi hadde en ny ordning på gang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Hertuginne
|
Hva? Kaller du meg upresis? Hrmpf.
![]() |
#90 |
Hertuginne
|
Jeg fikk det med meg nå, iallefall.
![]() |
#92 |
Hertuginne
|
I hvertfall om du vil at trøtte, upresise moderatorer skal få det med seg.
![]() |
#94 |
Passiv
|
Akkurat det er jeg enig i. Virkelig. Den der anonymbrukeren har allerede rukket å irritere meg en hel del. |
![]() |
![]() |
#95 |
Bedreviter
|
Jeg vet ikke om den akkurat irriterer meg, men jeg kan jo aldri bruke den selv, så jeg synes jo den er temmelig ubrukelig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Passiv
|
![]() Sv: Typen er pedoKlart du kan bruke den. Du bare er ikke så anonym at det gjør noe. :nøyaktig sa du? |
![]() |
![]() |
#98 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Typen er pedoJeg tror en litt bedre overskrift kunne øket sjansene for å bli tatt seriøst. Det er noe med "Typen er pedo" som ikke roper troverdighet for meg.
![]() |
![]() |
#99 |
Med nebb og klør
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Ødemarka
![]() ![]() |
Jeg er helt enig, men syns uansett man fortjener en sjanse til å bli tatt seriøst, uavhengig av evne til å formulere seg skriftlig.
![]() |
#100 |
Bedreviter
|
Jeg synes ikke hvem som helst som poster på FP har krav på å bli tatt seriøst, uavhengig av hvor fjollete de formulerer seg. Jeg synes man skal gjøre seg fortjent til å bli tatt seriøst. (Fortjent til å unngå trakassering, er noe annet.) |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|