|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Valgets kvaler: AlcudiaVi klarer ikke helt bestemme oss og har foreløpig bestillt dette. Sist redigert av Michelle : 02-09-12 kl 21:39. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
aldrende
Sv: Valgets kvaler: AlcudiaDer har jeg vært en gang. Beliggenheten er helt super, men hotellet er vel bare helt greit. Typisk syden-hotell av det litt enklere slaget, men man reiser jo ikke dit for å sitte så mye innendørs, antar jeg. Hvis det er pusset opp i 2011, er det kanskje bedre enn da jeg var der, forresten.
|
|
|
|
#3 |
|
X First Lady
Sv: Valgets kvaler: Alcudia
Det er air condition nå, og det sies at det har blitt bra etter oppussingen. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Valgets kvaler: AlcudiaKan event. anbefale Alcudia Pins. Var iallefall fint dengang vi var der, og vi var godt fornøyde med alt.
|
|
|
|
#5 |
|
X First Lady
Ligger ikke det langt unna sentrum? Ser det er sist renovert i 2000. 12 år siden og da begynner det kanskje å bli slitt? Huff så vanskelig jeg er. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
Sv: Valgets kvaler: AlcudiaVar der for ca 3 år siden. ikke slitt eller noe iallefall da. Vi var veldig fornøyde. Men hotellet har mange bygninger så mulig vi var heldige med vår leilighet. Uteområdet var også kjempefint, rent og fint og velstelt! Vi var bare til sentrum 1 gang, holdt oss ellers bare rundt hotellet siden barna var små.
|
|
|
|
#7 |
|
Det norske
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Sv: Valgets kvaler: AlcudiaDet hotellet ligger veldig flott til, både til stranda og til dollargata hvor det er flust med restauranter. Jeg ville ikke nølt med å bo der. Nå har ikke jeg bodd der, så jeg kan ikke si så mye om selve hotellet, men vet at en kollega var der i sommer og hadde en fin ferie. Så det kan da ikke ha vært så gærnt.
|
|
|
#8 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Sv: Valgets kvaler: AlcudiaKan anbefale Estrella & Corall de Mar. Kan også kjøpes hos Star Tour. Et stykke å gå til stranden, men ellers veldig sentralt. Rent, pent og høy standard på det meste.
|
|
|
|
#9 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Valgets kvaler: AlcudiaJeg synes området rundt Dollargaten er det minst sjarmerende i Alcudia. Jeg ville heller bodd nærmere havneområdet. Men ikke helt oppe der bukten går inn, for der blir stranden litt ekkel.
|
|
|
|
#10 |
|
X First Lady
Sv: Valgets kvaler: AlcudiaEstrella Coral Del Mar ser svært så bra ut bortsett fra fuglene sier mannen |
|
|
|
|
|
#11 |
|
X First Lady
Sv: Valgets kvaler: AlcudiaNiobe! Mener å ha lest at dere har vært på Sunwings Diana? Sist redigert av Michelle : 03-09-12 kl 15:44. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
XXX
Hvor: Orkdal
Sv: Valgets kvaler: Alcudia[quote=Hillary;3409582]Estrella Coral Del Mar ser svært så bra ut bortsett fra fuglene sier mannen
|
|
|
#13 |
|
Øyboer
Sv: Valgets kvaler: AlcudiaDiana er jo supert. For der kan man få bassenget som er rett utenfor helt for seg selv hele ettermiddagen. Vi bodde nabobygget men gikk like gjerne til Diana for å bade enn de store bassengene for der fikk vi være alene og vi koste oss virkelig. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Valgets kvaler: AlcudiaVi var på Mallorca i fjor, på Alcudia Pins http://www.startour.no/feriereiser/s...on=sommer-2013
|
|
|
|
#15 |
|
Personlig pessimist
|
Diana var velsignet rolig og oversiktelig på ettermiddagene, ja. Vi avsluttet dagen med bading i bassenget der, etter mange timer på stranden. Herlig med et lite bassengområde, særlig med tanke på minsten. Jeg ble litt ør av bassengområdet ved Nuevas Palmeras, for der var det så mye folk og støy.
Sist redigert av Niobe : 03-09-12 kl 16:41. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
X First Lady
Sv: Valgets kvaler: AlcudiaLikte ikke det med maur men vet jo hvor fort de kommer om det er det minste lille tegn på smuler og søtt. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Valgets kvaler: AlcudiaMed store barn hadde jeg kanskje ikke valgt Diana. Da vil de nok uansett foretrekke bassengområdene rundt de andre bygningene. Bassenget ved Diana er lite, og perfekt for oss med en 2-åring og 6-åring.
|
|
|
|
#18 |
|
X First Lady
Eldste er jo blitt voksen og minstejenta er 11 år så egentlig trenger det ikke være så tilrettelagt for barn. Bare minstejenta får bade så er hun fornøyd. Men greit at det er sentralt. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Øyboer
Sv: Valgets kvaler: AlcudiaLangt til stranden er det jo ikke uansett. Er jo bare rett over veien mer eller mindre. Synes det ser mye lengre ut på karet enn hva det er når man er der. Man går ikke så mye til og fra stranden fra bassenget på Diana som er mulighet på de 3 andre bassengene men om man skal på stranden så tar det jo bare 1-2min ekstra. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Valgets kvaler: AlcudiaDet var mye kortere å gå til Princesa/Nuevas Palmeras enn det ser ut på kartet, ja. Vi pakket med oss strandbagene når vi gikk til frokosten, og gikk rett på stranden etterpå. Vi gikk til bassenget ved Diana i 15-tiden, og da var det alltid mange ledige solsenger og parasoller. Rolig og fredelig.
|
|
![]() |
|
|