|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hjelp med tilbakemelding til FoveaDet er jo ikke "bare å sende tilbake de man ikke vil ha". Hvis man skal ha så mye som ett bilde, må man betale for porto for hele settet. Hvis man da f.eks. skal ha kun ett ark, er et påslag på 30,- ganske stivt, altså.
![]() |
#23 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Hjelp med tilbakemelding til Fovea
Har de blitt dyrere enn Fovea? Fovea er i allefall til nå den desidert dyreste barnehage/skolefotografen jeg har vært borti. Sist jeg fikk bilder fra Caspersen Foto var i 2009, så prisene kan selvsagt ha endret seg, men da var prisen for standardpakken vi fikk godt under 1 000,- for begge ungene. Hos Fovea i fjor var pakken med alt inkl. søskenbilder rundt en tusing. I år koster den samme pakken (ekskl. søskenbilder) godt over tusenlappen hos Fovea, og det er som sagt bare for skolestarteren!
![]() |
#24 |
Kakemonster
|
![]() Sv: Hjelp med tilbakemelding til FoveaBarnehagen til Kosegrisen brukte Caspersen Foto i fjor, og vi fikk nydelige bilder! Jeg syns de var dritdyre da, og det var jeg visst ikke alene om (ikke at jeg sa noe), for i år har de valgt noen andre. Jeg tør sette en femmer på at det er Fovea...
![]() |
#25 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Hjelp med tilbakemelding til FoveaVi fikk bildene fra Fovea nå forøvrig, og kvaliteten er en helt annen enn i fjor - flotte bilder!! ...tilfeldig eller fordi jeg er registrert som vanskelig/kravstor kunde er dog uvisst!
![]() |
#26 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Hjelp med tilbakemelding til Fovea
Vi har hatt mange runder i FAU i forhold til Fovea. Blandt annet med dette at de sender brev hjem, i barnets navn. Unger som kan lese skjønner at de kan få se bilder og logger seg inn med koden, vips får du bilder og giro i posten.
![]() |
|
|