|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [avsporing] StrømpebuksenødskrikJeg er str 40 og bruker strømpebukser i str 44-48. Først da er strømpebukser levelig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: [avsporing] StrømpebuksenødskrikFinner du tights som passer da? Jeg kan fint bruke tights under enkelte kjoler og evt. tunikaer med støvletter om høsten/vinteren.
![]() |
#23 |
Ekvilist
|
![]() Sv: [avsporing] StrømpebuksenødskrikJeg har også helt hetta for strømpebukser. De ruller ned i livet, sklir ned i en badering rundt anklene (hvis jeg kjøper de store nok til at de er behagelig i livet) - og blir helt rare uansett hvor jeg kjøper dem. I fjor kapitulerte jeg og kjøpte tights, men da må jeg jo ha støvletter til, og kan ikke ta støvlettene av. Det passer dårlig når jeg skal på besøk hjem til folk, for man går vel ikke rundt med tights og sokker til skjørt?
![]() |
#24 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: [avsporing] Strømpebuksenødskrik
Det er et problem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
lettere utlada
|
PM? Alexis? Det er noe nytt for meg?
![]() |
#29 |
Pen. Så det så.
Signerer
![]() |
#30 |
Metallica!!
|
Knestrømper i samme farge som tightsen? (Det er i alle fall min løsning)
![]() |
#31 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [avsporing] StrømpebuksenødskrikHenger meg på og venter i spennig på å høre hvordan det går med Taien og strømpebuksekrigen. Jeg hater strømpebukser også nemlig.. Spesielt nylon for de klr så i skrittet itilegg til det andre som er ramset opp over her.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: [avsporing] StrømpebuksenødskrikZizzi sine er gode før de blir vasket. Etter vask mister de mye av elastisiteten sin.
![]() |
#33 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: [avsporing] StrømpebuksenødskrikJeg har brukt vanlige bommulstights (gjerne med ullstilongs under i den verste kulda) og ullstrømpebukser fra Pierre RObert i str 44/48. Mistenker at de vil være litt små i år, så jeg må nok en turpå zizzi jeg også.
![]() |
![]() |
#34 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [avsporing] StrømpebuksenødskrikDette tipset høres kansje litt teit ut men hva med gravid strømpebukser de for man dratt godt opp og de sklir ikke brukte det en del da jeg var litt større og ikke fant noe som passet! |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Passiv
|
Det finnes i et fransk merke. |
![]() |
![]() |
#37 |
Helt konge
|
![]() Sv: [avsporing] StrømpebuksenødskrikOg skulle strømpebuksen bli litt slapp i livet fordi man kjøper en større størelse for å få de lange nok, eller rett og slett har en ufin tendens til å rulle ned, er en god hold-in truse utenpå strømpebuksen redningen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Audacious
|
![]() Sv: [avsporing] StrømpebuksenødskrikJeg kjøper strømpebukser på www.welovecolors.com. C/D er romslig til meg som bruker str. 50 i bukser, og kjempelang i livet. Det er mikrofiberstrømpebukser, kjempemyke og gode. Og i femti forskjellige farger! Det er disse jeg bruker.
2001&2005 Sist redigert av Acsa : 03-09-12 kl 10:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Guardian of the galaxy
|
Det er jo det supermann gjør. Funker det til supermann, bør det funke for oss.
![]() |
|
|