Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Typen er pedo

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-09-12, 09:02   #1
zinatara
Bør lage seg en tittel selv

zinatara sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Typen er pedo

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Jeg ville ikke opprettet en ny bruker heller jeg, siden det på endel forum er enkelt for admin å ta en ip-sjekk, hvor man da også kan få opp en liste over andre brukere som også har brukt samme ip...

Det resultatet kan være tilfeldig, men når en annen bruker over tid har hatt samme ip som den nye, eller at begge brukernavnene har innlegg i samme periode fra samme ip, så er det lett å tenke sitt.

(jeg aner ikke om fp har denne muligheten altså, men vet at endel forumoppsett har det)

På alle vbulletinforum er det iallefall bare et raskt søk på adminpanelet som skal til for å sjekke ip. Det er et litt tungvint system der man kan søke på brukernavn og få opp ip-adresser eller søke på ip-adresse og få opp bruker. I tillegg finnes det sikkert modifikasjoner som kan legges til for å kunne bruke massesøk og finne alle brukere som deler ip-adresser.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:32.