|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: [avsporing] Er det de vi er mest glad i som er de viktigste personene i livet vårTja... Jeg har mange i livet mitt som er viktige for meg, og selvsagt er mannen min, nær familie og venner høyt oppe. MEN jeg har faktisk to personer i livet mitt som har betydd ekstremt mye for hvordan livet mitt er nå, og som har betydd en enormt stor og gjennomgripende forbedring av livet mitt de siste årene.
|
|
|
#22 |
|
Leser
|
Sv: [avsporing] Er det de vi er mest glad i som er de viktigste personene i livet vår
Jeg ville kanskje ha redefinert spørsmålet dithen at jeg ville ha spurt om det er de vi er mest glade i som påvirker oss mest. Og svaret på det er at det sjeldent er det. Jeg vil tro de fleste av oss er mest glad i barna våre, men barna våre har jo veldig liten påvirkningskraft på livene våre. For min del er jobben en mye større påvirkningsfaktor på livet mitt enn ungene er. Rett og slett fordi økonom er ett av de viktigste rammemidlene i livet.
|
|
|
#23 |
|
Stiv
|
Sv: [avsporing] Er det de vi er mest glad i som er de viktigste personene i livet vår
|
|
|
|
#24 |
|
Tidsklemma
|
Sv: [avsporing] Er det de vi er mest glad i som er de viktigste personene i livet vårHmm.. Jeg tror det er litt sånn at om de har en viktig rolle i mitt liv, så blir jeg også etterhvert ganske så glad i dem.
|
|
|
|
#25 |
|
Leser
|
Man opparbeider seg gjerne følelser for de som har en viktig rolle i livet sitt. Om disse følelsene bare er positive er vel en annen sak.
|
|
|
#26 |
|
Tidsklemma
|
|
|
|
|
#27 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: [avsporing] Er det de vi er mest glad i som er de viktigste personene i livet vårAkkurat nå er de viktigste personene også familie og venner. Det er fordi jeg ikke har noen fast arbeidskontrakt akkurat nå, eller er avhengig av profesjonelle rundt familielivet.
|
![]() |
|
|