Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvem er de viktigste mennene i livet ditt?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-09-12, 10:02   #61
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvem er de viktigste mennene i livet ditt?

Sønnen min er viktigst. Så kommer mannen min hakk i hel, dernest pappa, broren min, et par mannlige venner, svigerfar og bestefar. Omtrent i den rekkefølgen.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-12, 10:05   #62
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Sønnen min er viktigst. Så kommer mannen min hakk i hel, ...

Men nå ble jeg litt usikker på mitt eget svar. Sønnen min er viktigst i den forstand at han er den jeg tror jeg kunne ofret mest (alt!) for, mens mannen min er min viktigste støttespiller. Så da deler de nok førsteplassen.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-12, 10:07   #63
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Mannen og guttene - vet ikke om jeg kan rangere så det blir 3 på topp.
Deretter tror jeg pappa kommer som en god firer. Farfar har jeg ikke lenger så aktivt forhold til, men han har vært veldig viktig i oppveksten.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-12, 10:10   #64
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Pappa og mannen min.
Jeg definerer ikke noen av barna mine som "menn" eller "kvinner" i denne sammenhengen.

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-12, 10:15   #65
Veritas
Det norske

Veritas sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sønnene mine er selvsagt viktigst for meg, men av voksne, så har jeg både pappa, mannen min, broren min, svigerfar... alle er viktige for meg på hver sin måte.

Gammel 06-09-12, 11:45   #66
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Mannen er desidert viktigst. Hadde det ikke vært for han, så hadde jeg ikke hatt det livet jeg har nå. Våre to sønner kommer på delt andreplass.

Gammel 06-09-12, 11:46   #67
Fjols
Bør lage seg en tittel selv

Fjols sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Fjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt likt
Standard

Mannen,sønnen og morfaren min.

Fjols er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-12, 11:58   #68
Wingman
her skal det bli liv

Wingman sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Vestfold
Wingman er populærWingman er populærWingman er populær
Standard

1. er lett å tildelle
Har jo en sønn på 2,5år som jeg har hovedomsorgen for. Har tatt meg av han siden dag 1 da han kom til i uke 30 i svangerskapet. og alene fra han var ca 20mnd. Ofret mye for å gi han det han trenger, men slikt er en selvfølge når det er det mest sårbare og fantastiske en har. så lille-Zlatan er viktigst. No questions asked.

2. Min beste kamerat igjennom 12år. Vi møttes i Finnmark da vi begge bodde der nå bor vi på akseptabel avstand med 20mil sør i landet

3. Min biologiske far. alltid litt bekymret for han men han har prøvd så godt han kan

4. Min fosterfar. Han har jo fostrert meg opp mesteparten av mine år. og hatt humoren jeg liker best

Gammel 06-09-12, 12:52   #69
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Postmannen.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:40.