Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Selbutruse til menn

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-09-12, 20:58   #41
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Selbutruse til menn

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Æsj, noe så ekkelt. Hadde en kvinnelig kollega gitt noe sånt til min mann hadde jeg virkelig ikke hatt høye tanker om henne etterpå. Noe så harry.

Enig. Dette var da at usedvanlig tåpelig... plagg.

Gammel 08-09-12, 21:12   #42
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Nessie.. Den Dumbotrusa der var jo nesten litt søt.

Den var jo ikke det.

Gammel 08-09-12, 21:32   #43
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-12, 21:53   #44
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Jeg synes at dette var festlig og uskyldig moro, og tror jeg hadde klart å se humoren i en sånn gave.:harry, apparently:
Bauche:

Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-12, 21:59   #45
TripptrappTREsko
Bondesjakk(matt!?)

TripptrappTREsko sin avatar

Medlem siden: Nov 2011
TripptrappTREsko har et hav av muligheter foran seg
Standard

Tøhø! Litt "knis" redder dagen/julaften/bursdagen... Strikk i vei!

TripptrappTREsko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-12, 22:04   #46
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

LøveMannen fikk faktisk en slik i tullejulegave i fjor. Tror ikke den har blitt brukt...

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-12, 22:09   #47
smbr
Fullverdig medlem

smbr sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
smbr har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg hadde IKKE syntes det var morsomt. Hvis en skal kjøpe gaver til kolleger så syns jeg det er greit å unngå undertøy og på-kanten-saker.

Enig. Jeg og mannen kan gjerne ha litt undertøys-humor oss imellom, men en kvinnelig kollega? Nei takk.

smbr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-12, 22:17   #48
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Jeg kjenner jeg dør litt innvendig av både selbutruse og dumbotruse ...strikka truse med snabel i det hele tatt!

Gammel 08-09-12, 22:56   #49
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Vi har alltid pakkelek på et julebord vi pleier å ha med gode venner, og i fjor hadde ei av gjestene strikket noe lignende. Hun er en skikkelig strikkegud, så greia var veldig pent laget og pyntet med mistelteinpynt og greier. Dette er en pakkelek der man ikke vet hos hvem av gjestene pakkene ender opp til slutt, og i en sånn setting er sånne gaver helt PK, spør du meg. Som julegave - skeptisk.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-12, 02:08   #50
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Hadde mannen min fått en slik fra sin kvinnelige kollega hadde jwg regnet med det var spøkefullt ment. Jeg hadde nok humret litt. Hvordan i alle dager folk kan finne på å tenke tanken å bli sur er for meg helt fjernt.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-12, 04:30   #51
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg regner også med at det er spøkefullt ment, men jeg syns ikke noe om å bedrive underbuksehumor med andres menn. Jeg syns en sånn truse er særdeles dårlig humor og syns det er en teit gave til både gifte og ugifte, egentlig.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-12, 08:10   #52
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes jeg ser meg. På julaften, sammen med barn og familie: Nei, seeh hva mannen min fikk av Dorthe Chanette på jobben!"

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-12, 08:47   #53
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Hadde mannen min fått en slik fra sin kvinnelige kollega hadde jwg regnet med det var spøkefullt ment. Jeg hadde nok humret litt. Hvordan i alle dager folk kan finne på å tenke tanken å bli sur er for meg helt fjernt.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-12, 09:03   #54
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det som forundrer meg mest av alt er at noen orker og legge såpass mye arbeid i et tøyseplagg som aldri blir brukt og knapt nok sett på mer en når det blir pakket opp. Mulig jeg er farget av det faktum at jeg ville brukt uker på å strikke en gryteklut.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-12, 09:09   #55
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Det som forundrer meg mest av alt er at noen orker og legge såpass mye arbeid i et tøyseplagg som aldri blir brukt og knapt nok sett på mer en når det blir pakket opp. Mulig jeg er farget av det faktum at jeg ville brukt uker på å strikke en gryteklut.

Samme tenkte jeg.

Og så er jeg nok kanskje litt farger av å komme fra en familie hvor feks svogeren min var så heldig å få en pent innpakket dildo til jul et år, fra Julenissen (akka en annen svoger og svigerinne). Den trusa hadde ikke vært noe i sammenlikning.

Gammel 09-09-12, 09:14   #56
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I noen miljøer/gjenger/whatever er det en greie å gi hverandre den verste/teiteste/pinligste gaven. En jeg kjenner har det sånn med kollegene sine. Skulle gjerne vært flue på veggen hos hans kollega som en julaften fikk kondomeriets oppblåsbare sau fra kollegene. Det var god underholdning i takke-sms'en som kom.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-12, 10:07   #57
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Her er jeg også. Jeg strikker mye, men tydeligvis langsomt sammenliknet med mange her inne. Jeg har en liste så lang som et vondt år på ting jeg synes er pene og nyttige og har lyst til å strikke til meg selv og andre og uansett hvor mye jeg hadde hatt lyst til å gi noen en tullegave, så ville jeg ikke ha brukt av strikketiden min til det.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-12, 19:59   #58
hildeje
Superaktiv

hildeje sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
hildeje er litt kulhildeje er litt kul
Standard

Nå kan jo jeg klare opp i det jeg kan ihvertfall.
Det er helt klart en tullegave og mennene er single så det er sagt.
Mulig det er harry, og mulig jeg er harry, men det tenker jeg ikke så mye på. Samholdet vårt på arbeidsplassen min er bare helt fantastisk og jeg kan og vet at jeg ikke kunne gitt det til hvem som helst. Synes de er stilige jeg

hildeje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-12, 20:19   #59
vixen
Bør lage seg en tittel selv

vixen sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er ikke fan av tullegaver som denne. Hva skal man med det liksom? Det blir bare søppel og bortkastet ressursbruk. Synes huset mitt er fullt nok som det er om man ikke skal lagre ting som aldri noensinne blir brukt. Spiller ingen rolle om mannen hadde fått det i gave fra mannlig eller kvinnelig kollega forresten. Jeg regner med at de som gir gaver til kollegaer gir til flere/alle.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-12, 07:08   #60
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av hildeje, her.

Samholdet vårt på arbeidsplassen min er bare helt fantastisk

Da synes jeg du skal kline til med en skikkelig fin og nyttig gave, som for eksempel selbuvotter. Ikke mer arbeid å lage, vel, og samtidig en personlig bruksting laget med omtanke.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:16.