Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den NYE uendelige shoppingtråden

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-04-07, 21:29   #201
Isa
--

Isa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Jeg er 176 cm, og en str 44 sånn ca.
Synes ikke jeg er bare lekker på HØYE hæler nei! .
Sånn mellomhøye er helt greit, men høye tynne hæler er helt uaktuelt.
Ser jo ut som ei fulldiger ku.

Akkurat sånn føler jeg meg og

Isa er ikke aktiv  
Gammel 10-04-07, 21:35   #202
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Jeg fikk disse i posten fra taylorshoes i dag.

De er virkelig ikke så verst (fargen heter Gold, men de er vel mer bronsje).

Lurer veldig på hvordan de ser ut "live". Er de like skinnende som på bildet?

Isa er ikke aktiv  
Gammel 10-04-07, 21:40   #203
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av marikken, her.

Lurer veldig på hvordan de ser ut "live". Er de like skinnende som på bildet?

Ja jeg lurte også veldig på det . De er ikke plagsomt skinnende hvertfall. Litt lysere enn på bildet men likevel litt bronsjeaktig. Jeg synes faktisk fargen er finere RL enn på bildet.

Nooria er ikke aktiv  
Gammel 10-04-07, 21:45   #204
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Jeg er skikkelig fornærmet her, altså! Jeg har 38 i sko, er hverken tynn eller tykk, men kurvete, normalt proposjonert og feminin. Jeg kan gå med hæler, jeg har hverken Mette marit-holdning eller ser dritings ut.

Dessuten vil jeg bare påpeke at Glitterchick og jeg er jevnhøye med Marilyn Monroe, og kunne hun gå med høye hæler, så kan Glitter og jeg.

For én, som oppfordret til Rød Revolusjon inne på NM virker det nå på meg, som om du har veldig travlt med å heve deg over folkemassen.

Morgana, kjempefine støvletter, og 105 USD er vel ikke mere enn en 700 NOKs penge ? Det er da ingen penge for MJ ?

Sist redigert av Muad'Dib : 10-04-07 kl 22:16.
Muad'Dib er ikke aktiv  
Gammel 10-04-07, 22:03   #205
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det var grisebillig Morgana! Jeg betalte 3400,- for mine - og de er kort modell dessuten!

De er faktisk veldig OK å gå med selv om de er så høye. Og perfekt til slaps, men det får jo ikke du testet ut. Mine har tykt mykt ull-pels-for, har disse det mon tro?

Størrelsene er dessuten veldig "riktige".

Miss Norway er ikke aktiv  
Gammel 10-04-07, 22:05   #206
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Limegrønn BULA bukse.
Hvite jeans
To svarte topper
En limegrønn genser.

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 10-04-07, 22:17   #207
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av morgana, her.

Disse kjøpte jeg på ebay i påsken,egentlig på utkikk etter et annet par-men som skofetisjist klarte jeg ikke å stå imot dette kuppet!

http://i150.photobucket.com/albums/s...ARCJACOBS3.jpg

107 USD

De var griselekre!

Gammel 10-04-07, 22:20   #208
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Det var grisebillig Morgana! Jeg betalte 3400,- for mine - og de er kort modell dessuten!

De er faktisk veldig OK å gå med selv om de er så høye. Og perfekt til slaps, men det får jo ikke du testet ut. Mine har tykt mykt ull-pels-for, har disse det mon tro?

Størrelsene er dessuten veldig "riktige".

Godt å høre Håper jeg får de fort. NYprisen var litt over 500 USD så jeg , og de er vel på salg der borte nå. Budprisen startet på 50 USD, så jeg var riktig heldig tror jeg(hvis jeg ikke får meg en overraskelse når de kommer i posten da)

Er fortsatt på jakt etter de andre MJ-bootsene da, men tror neppe jeg kommer over de så billig.

morgana er ikke aktiv  
Gammel 10-04-07, 22:24   #209
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

For én, som oppfordret til Rød Revolusjon inne på NM virker det nå på meg, som om du har veldig travlt med å heve deg over folkemassen.

Morgana, kjempefine støvletter, og 105 USD er vel ikke mere enn en 700 NOKs penge ? Det er da ingen penge for MJ ?

Sikker på at du kler heels kjempebra ,jeg.

Muad Dib: Thænk you

morgana er ikke aktiv  
Gammel 11-04-07, 01:50   #210
tutta
Passiv

Standard

Jeg har shoppet litt i London : 2 gensere til megselv på Mexx
2 bukser,3pysjer og 1 caps til Pelix på Gap
1 råååååååsa Arsenal caps og hettejakke
Arsenaldrakt til Pelix.

Ikke så mye altså da mannen HATER shopping.........

Gammel 11-04-07, 09:32   #211
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er 173 høy og str 42 og føler meg kun vel i tjukke, høye hæler.

Jeg synes det er veldig stilig med høye hæler på damer som er mindre enn meg, synes det høres helt merkelig ut at man ikke kan gå med hæler fordi man er for lav?

Gammel 11-04-07, 09:35   #212
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sånne veldig høye tynne stiletthæler og ekstremt spinkle sko har jeg aldri følt meg vel i, selv ikke som veldig tynn. Det passer liksom bedre på små asiatiske damer enn på oss litt større.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 11-04-07, 09:50   #213
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er 169cm høy, og er råflott i høye hæler!

Gammel 11-04-07, 10:00   #214
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Den kjolen har jeg jo på lista mi over mulige "bryllupskjoler"
Den ser så fin ut!
Den har den visst på Lene V.
Må få se den på når du får den!

Har de den der?? Hvorfor i himmelens navn bestilte jeg den fra Danmark da??? Ja ja.. Synd jeg ikke spurte en venninne av meg om dette da, siden hun "eier" en Lene V butikk.

Ja det var vel du som la ut denne linken og denne kjolen i en annen tråd. Jeg synes den var utrolig flott.

Kula er ikke aktiv  
Gammel 11-04-07, 10:06   #215
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har flere sko med stilettheler. Maks 7 cm her. Der går smertegrensen. Jeg er 172 og str 42. Ser ikke noe galt i å ha tynne heler, iom at jeg har relativt slanke legger. Syntes tykke heler bare ser klumpete ut.

Jeg ser heller ikke greia med at lave personer ikke skal ha høye heler. Syntes ikke den "endelige" høyden har noe å si, men heller det at det er fint med høye heler for å strekke bena litt. Uansett høyde.

Pastill er ikke aktiv  
Gammel 11-04-07, 10:10   #216
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Jeg har flere sko med stilettheler. Maks 7 cm her. Der går smertegrensen. Jeg er 172 og str 42. Ser ikke noe galt i å ha tynne heler, iom at jeg har relativt slanke legger. Syntes tykke heler bare ser klumpete ut.

Jeg ser heller ikke greia med at lave personer ikke skal ha høye heler. Syntes ikke den "endelige" høyden har noe å si, men heller det at det er fint med høye heler for å strekke bena litt. Uansett høyde.

Det kan se uproposjonert ut hvis små folk har alfor høye hæler, 10 cm og opp.. Det kan fint gå likevel, om man har lang lang kjole, eller lang bukse som skjuler hælen. Da får man lange lekre bein

Trulte er ikke aktiv  
Gammel 11-04-07, 10:23   #217
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Så klart vi som er 168-170 kan gå med høye heler. Jeg har selv støvletter og sko med både stilettheler og tykkere heler, og jeg synes vel absolutt ikke at jeg ser hverken dum eller latterlig ut. Tvert imot.

Dessuten elsker jeg høye heler, og nekter å slutte å bruke det selv om andre synes jeg ser dum eller latterlig ut.

Åh ja forresten. Selv om nicket mitt er Kula, er vel det litt misvisende for hvordan jeg ser ut sånn rent kroppslig. Jeg er en helt normal str. "38" bruker i klær, og 37-38 i sko/støvler. Sånn!

Kula er ikke aktiv  
Gammel 11-04-07, 10:32   #218
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Så klart vi som er 168-170 kan gå med høye heler. Jeg har selv støvletter og sko med både stilettheler og tykkere heler, og jeg synes vel absolutt ikke at jeg ser hverken dum eller latterlig ut. Tvert imot.

Det var vel oss småfolk på rundt 1,60 som ble angrepet - du har jo en helt vanlig høyde.

Jeg føler meg fin i hæler på inntil 8 cm, kanskje - bruker 36/37 i sko, 34-36 i klær og har relativt slanke legger. Jeg ville imidlertid følt meg litt småpatetisk i kjempehøye platåsko - "se, så gjerne jeg skulle vært høy!" Skjønner ikke hvorfor jeg skulle se teit ut i høye hæler, det kommer vel også an på hvordan man er proporsjonert?

Bluen er ikke aktiv  
Gammel 11-04-07, 10:36   #219
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Det var vel oss småfolk på rundt 1,60 som ble angrepet - du har jo en helt vanlig høyde.

Eh.å ja. Men jeg er nok enig i det siste du sa. Men, så lenge man synes selv man ser fin ut, og man føler seg fin, bør man vel få gå i det man måtte ønske.

Kula er ikke aktiv  
Gammel 11-04-07, 10:42   #220
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes egentlig at høyde spiller liten rolle når det kommer til å kle høye hæler. Det aller viktigste er at man klarer å gå ordentlig på dem.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:37.