Sv: Dere har sikkert noe nytt å fortelle meg
Ok da, jeg skal ærlig innrømme; jeg er ikke noen stor skiutøver jeg heller. Jeg pleier å ta en tur i året, men jeg faller hele tiden. Og da mener jeg hele tiden. Men uansett, det er gøy og jeg oppfordrer flere til å gjøre det.
Ingrid-lille; svigerfaren min kjører brøytebil, så jeg tror jeg venter litt med å sjekke ut de der sjåførene dine til han har gått av med pensjon 
Sannemor; jeg tror ærlig talt jeg ville fått problemer. De ligger jo en stund der, gjør de ikke? Med klor eller hva dere bruker. Det er makabert for meg.
Til dere som har stelt de døde, så er jeg absolutt enig i at det sikkert kan være fint og spesielt er kanskje et bedre ord å bruke enn sært.
Lykke til med bursdag Nenne, om dere får en like fin feiring som det vi hadde, har dere noe å glede dere til. To års dag er koselig 
Ellers er jeg glad i både is og drinker (det er det barista er, eller er jeg helt på bærtur?) så desembermamma og bokormen; vi kan jo treffes og blande litt. Eller ikke.. det er vel ingen kulinarisk opplevelse sammen.
|