Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Har du noen gang blitt kalt stygg?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Se resultatene: Har du noen gang blitt kalt stygg?
Ja 92 49,46%
Aldri 73 39,25%
Jeg kan ikke tro at noen gjør det 13 6,99%
Ikke direkte, men jeg har hørt det bak ryggen min 5 2,69%
Wiener 3 1,61%
Deltakere: 186. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-09-12, 17:21   #1
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Har du noen gang blitt kalt stygg?

Og siden jeg hadde en tråd ang det å bli kalt pen, må jeg selvsagt ha en tråd ang det motsatte.

Har du blitt kalt stygg (som i stygt utseende) direkte til deg?

Gammel 09-09-12, 17:23   #2
MammaHeksa
Superduperaktiv

MammaHeksa sin avatar

Medlem siden: Aug 2012
MammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populær
Standard

Sv: Har du noen gang blitt kalt stygg?

Jada.

MammaHeksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-12, 17:24   #3
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Og her skulle det da vært en poll....men jeg var litt kjapp.

Kan en modde hjelpe med å legge inn 5 svaralt?
1. ja
2. aldri
3. jeg kan ikke tro at noen gjør det?
4. ikke direkte, men jeg har hørt det bak ryggen min
5. wiener

Gammel 09-09-12, 17:26   #4
vixen
Bør lage seg en tittel selv

vixen sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

En gang og glemmer det aldri. De var noen idioter av fulle harry gutter, man allikevel. Jeg var atten ca og var ute. De slang med leppa og sammenlignet meg med min søster. Hyggelig. Min søster ble rasende da jeg fortalte det husker jeg.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-12, 17:31   #5
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Jada. Gjennom hele oppveksten. Det finnes morsommere ting for en femtenåring enn at gutta står og later som om de brekker seg når du går forbi.

Gammel 09-09-12, 17:31   #6
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jupp, en gutt på ungdomsskolen sa en gang at jeg var stygg. Som i "æsj, du er Schtygg!" Den svei skikkelig for en fjortenåring, (jeg gikk jo rundt og trodde at jeg så fullstendig normal ut) men det hjalp litt at han fant noe galt med minst 50 % av jentene i klassen og slett ikke var redd for å fortelle det. Han er vel den eneste av de jeg gikk på u.skolen med som jeg har avvist venneforespørsel fra på FB, (to ganger til og med ) men det like mye med det faktum å gjøre at jeg fremdeles ikke oppfatter fyren som en spesielt hyggelig person.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-12, 17:34   #7
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1272
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja. Gjennom hele ungdomsskolen, og første året på videregående av de jeg da heldigvis ikke lenger gikk i klasse med, men delte skolebuss med.

Og senere, av en som vekslet mellom å forgude meg og hate meg i ganske mange år. Det var sjikkli sunt for selvfølelsen, gitt.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-12, 17:35   #8
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Standard

Takk til modde som fikset.

Jeg er blitt kalt det så mange ganger at jeg har mistet tellinga.
Da regner jeg ikke med ungdomsskolen og sleivspark fra teite ungdommer.

Voksne folk har gått forbi meg på by'n og sagt "herregud så stygg du er" "Fy f*** se på hun" etterfulgt av hånlig latter.
Det får et menneske til å føle seg verdifull kan du tro.

Gammel 09-09-12, 17:36   #9
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Hvor: Trondheim
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Ja, det har jeg.

Gammel 09-09-12, 17:37   #10
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, men jeg har fått påpekt mindre perfekte detaljer ved kroppen og ansiktet mitt, av en veldig ond person, som en bevisst metode for å ødelegge selvtilliten min da jeg var helt ung. I ettertid ser jeg jo godt at dette var nettopp det siste og ikke feil ved meg. Men sånt kan sitte i likevel.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-12, 17:38   #11
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Broren min kalte meg stygg og sa at det var grunnen til at jeg ikke hadde kjæreste da jeg var fjortis. Han visste at han trykket på på de rette/feile knappene da, gitt.

(Jeg var ikke det spor bedre, altså. Jeg kalte ham dum fordi han leste så dårlig. Han har dysleksi. )

Gammel 09-09-12, 17:38   #12
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Taien: Hva? Voksne folk?
Edit:
Folk som driver på slik er ikke voksne i hodet, altså. En fjortenåring som ikke har fullt utviklet hjerne og ikke helt klarer å sette seg inn i andres situasjon, kan man kanskje unnskylde, men voksne som holder på sånn? Jeg har ikke ord...

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-12, 17:39   #13
MammaHeksa
Superduperaktiv

MammaHeksa sin avatar

Medlem siden: Aug 2012
MammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Broren min kalte meg stygg og sa at det var grunnen til at jeg ikke hadde kjæreste da jeg var fjortis. Han visste at han trykket på på de rette/feile knappene da, gitt.

(Jeg var ikke det spor bedre, altså. Jeg kalte ham dum fordi han leste så dårlig. Han har dysleksi. )

Søskenkjærleik!

MammaHeksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-12, 17:40   #14
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Da jeg var barn / ungdom ble jeg kalt for stygg så og si hver dag... I voksen alder kan jeg ikke huske at det har skjedd.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-12, 17:41   #15
cora
både her og der

cora sin avatar

Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nei, er verken pen eller stygg, så tror ikke noen gidder å kommentere meg på den måten.

Gammel 09-09-12, 17:46   #16
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, men ikke etter ungdomsskolen, tror jeg.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-12, 17:46   #17
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Taien: Hva? Voksne folk?
Edit:
Folk som driver på slik er ikke voksne i hodet, altså. En fjortenåring som ikke har fullt utviklet hjerne og ikke helt klarer å sette seg inn i andres situasjon, kan man kanskje unnskylde, men voksne som holder på sånn? Jeg har ikke ord...

Å ja da. "Voksne" folk. Jeg må være enig med deg i betegnelsen voksen altså. Dette har vært folk fra alder 23/24 - 50 altså. Lurer på hvorfor jeg ikke går så ofte på byen egentlig?!

Gammel 09-09-12, 17:49   #18
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det mulig. Så ille.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-12, 17:50   #19
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, det tror jeg ikke. Eller rettere sagt, det ville jeg nok husket. For jeg er blitt kalt feit, og kan omtrent pinpointe når og hvor og av hvem de ordene ble sagt. Men jeg var overvektig, så det stemte jo for så vidt. Men jeg er ikke stygg - så hvis noen hadde sagt det tror jeg virkelig ikke at jeg ville tatt meg like nær av det. Kanskje mer tenkt at "det var dem, ikke meg".

Sist redigert av Miss Norway : 09-09-12 kl 18:01.
Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-12, 17:50   #20
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikke som jeg kan huske.

Ikke hadde vi lister i klassen vår heller. Gud bedre det hadde vært synd på de som kom med sånne tåpelige lister, de hadde blitt tatt til side gitt.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:22.