|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Textrovert
|
![]() Sv: Spinoff: Syns du selv at du er pen?Det er rart det med smak og behag, for jeg synes ikke Tone D AA er pen. Jeg liker ikke utseendet hennes i det hele tatt. Det er ikke noe GALT med utseendet hennes, men det gjør altså nada for meg. Hadde jeg kunne valgt fra øverste hylle, ville jeg sett ut som Mila Kunis.
![]() |
#2 |
Leser
|
![]() Sv: Spinoff: Syns du selv at du er pen?Jeg hadde absolutt sett ut som meg selv om jeg kunne velge. Jeg kunne godt tenke meg å rette i noen detaljer, få bedre syn, vært mer veltrenet, se 5-7 år yngre ut. Ikke mer, vil forskåne mannen fra å se ut som han har vært på barnerov.
![]() |
#3 |
Epikur
|
![]() Sv: Spinoff: Syns du selv at du er pen?Era er nyyyydelig. Nydelig.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Syns du selv at du er pen?Nei, dessverre. Tror jeg hadde vært lykkeligere hvis jeg kunne svare ja på dette spørsmålet. Alltid sett ned på meg selv på alle mulige måter.
![]() |
#5 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Spinoff: Syns du selv at du er pen?
Det er ikke sånn at jeg drømmer om å se ut som henne, jeg synes hun tipper over til å bli litt sånn «for» perfekt rett og slett. Men fra mitt ståsted synes jeg likevel hun ser pen ut.
![]() |
|
|