Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Røykebot på 2000 kr

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-09-12, 11:00   #21
celebelen
Dragedytteren

celebelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Røykebot på 2000 kr

Fireåringen min blir også sur når ting får konsekvenser. Jeg har et håp om at det er avlært før hun er stor nok til å ringe pressen.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-12, 11:33   #22
Unicorn
Står på egne ben

Unicorn sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Det våte Vestland
Unicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populær
Standard

2000 var lite. Et hotell vi var på i sommer hadde 7000 i bot for røyking på rommet. (Og det vet jeg fordi jeg leste det, ikke fordi jeg gjorde det )

Gammel 11-09-12, 11:35   #23
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1281
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av celebelen, her.

Fireåringen min blir også sur når ting får konsekvenser. Jeg har et håp om at det er avlært før hun er stor nok til å ringe pressen.

Jeg synes forresten også at 2000,- var lite.

:har betalt hotellregninger for omreisende crew flere ganger:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-12, 11:48   #24
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Klart dette var urettferdig, de hadde bare røyka litt dha

Utrolig hva folk gjør, noen røyka i en utleieleilighet som bare behørig skiltet som røykfri. Der måtte vi male taket....

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-12, 12:29   #25
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sitat:

Men, æ lagde ikkje nå scene, æ pleie ikkje å lage nå store scena

Det sa den ene dame til svar på hvordan de reagerte på å få boten presentert... Så, da er det å ta kontakt med TV2 ikke å lage en stor scene av en bagatell da?

Gammel 11-09-12, 13:01   #26
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Jeg blir nesten flau på deres vegne.

Gammel 11-09-12, 15:23   #27
Unicorn
Står på egne ben

Unicorn sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Det våte Vestland
Unicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Jeg blir nesten flau på deres vegne.

Bare nesten?

Gammel 11-09-12, 15:24   #28
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1281
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det koster litt å brekke (!) senga på hotellrommet også. Lurer på om jeg skal sende klage på den siden det ikke ble opplyst om på forhånd?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-12, 15:38   #29
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Utrolig hva folk gjør, noen røyka i en utleieleilighet som bare behørig skiltet som røykfri.

I didn't inhale and never tried inhaling again. :clinton:

Gammel 11-09-12, 16:54   #30
Magnolia
Stiv

Magnolia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 119
Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Det koster litt å brekke (!) senga på hotellrommet også. Lurer på om jeg skal sende klage på den siden det ikke ble opplyst om på forhånd?

Det er visstnok ikke lov å tømme brannslokkingsapparatene i gangen bare sånn på gøy, heller.

Gammel 11-09-12, 18:01   #31
MammaHeksa
Superduperaktiv

MammaHeksa sin avatar

Medlem siden: Aug 2012
MammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populær
Standard

MammaHeksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-12, 18:35   #32
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Éowyn, her.

Det der var bare trist. Disse to fyrer opp under fordommene om at røykere er dumme og egoistiske.

Ja, alle røykere er selvsagt dumme og idiotiske. Akkurat som alle hundeeiere er lite hensynsfulle.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-12, 18:42   #33
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men Thon-hotellene har da dette som politikk og har hatt det en stund

Jeg husker jeg sjekket det på nettsidene deres ifjor, siden mamma insisterte på å røyke på vårt felles ikke-røykhotellrom (selv om jeg hadde sagt at jeg ikke delte rom med henne hvis det var antydning til røykegreier), og klarte å få argumentere bort røykingen på at det nok ble dyrt å gjøre det.
Nettopp fordi Thon hadde en slik ekstravaskavgift hvis man røkte på ikkerøykrommene

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-12, 19:19   #34
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Ja, alle røykere er selvsagt dumme og idiotiske. Akkurat som alle hundeeiere er lite hensynsfulle.

Det var jo ikke det hun sa da. Hun sa at disse fyrer opp under fordommene, og det gjør de jo, dessverre.

Gammel 11-09-12, 19:22   #35
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg tenker at dumme mennesker er dumme mennesker. Punktum.
Men nå har jeg svært få fordommer også da.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-12, 19:26   #36
Left
Passiv

Standard

Jeg kjørte i 80 km i 60-sonen, og så får jeg bot?! Dah!

Svar med sitat
Gammel 11-09-12, 22:51   #37
celebelen
Dragedytteren

celebelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Jeg kjørte i 80 km i 60-sonen, og så får jeg bot?! Dah!

Best å klage til TV hvis det ikke sto under skiltet nøyaktig hvor stor bot du ville få. Her skal vi ikke ha noen konsekvenser hvis det ikke er advart på forhånd.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:23.