Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Har kjøpt meg sparkesykkel!

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-09-12, 20:54   #1
Magica
søt

Magica sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Har kjøpt meg sparkesykkel!

Er jeg den eneste voksne med sparkesykkel, kanskje?
11-åringen min trodde meg ikke når jeg sa jeg skulle kjøpe en, og han syns det er litt pinlig.

Jeg syns det er genialt!

Jeg har noen hundre meter å gå til-og-fra bilen på jobb, og ellers kort vei til sentrum og ærend i arbeidstiden, men litt for langt til at jeg bruker arbeidstiden på å gå dit. No more! Nå fyker jeg avgårde på sparkesykkelen min.

Ja, og så jobber jeg et sted med laaaange korridorer, og hvis jeg har hastverk fyker jeg litt rundt der og. Får prøve unngå å kjøre ned noen da!

Gammel 11-09-12, 20:57   #2
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har kjøpt meg sparkesykkel!

Sparkesykkel til og fra bilen hørtes jo genialt ut da!

Nei, jeg har ikke.

Gammel 11-09-12, 21:00   #3
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Vi krever bilde av vidunderet.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-12, 21:02   #4
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har en kollega som innimellom låner sønnen sin sparkesykkel. Det er bare et lurt fremkomstmiddel!

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-12, 21:05   #5
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Har lyst på.
Bruker ca 5-6 min å gå til bussen og kunne tenkt meg å tatt sparkesykkel.
Mannen min bruker sparkesykkel til og fra parkeringen på jobben.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-12, 21:14   #6
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Godt å høre! Ja, om morgenen er jeg treeeg og føler jeg aldri kommer frem, blir forbigått også

På ettermiddagen er jeg seint ute.

Jeg er frelst på at sparkesykkelen er redningen! Det er ikke så vanlig å se voksne på sparkesykler her akkurat, fatter ikke hvorfor.

Og det er gøy!

Noen kollegaer sa jeg var sprek..hehe. Vel, er vel egentlig det motsatte da.

Gammel 11-09-12, 21:18   #7
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Haha, nå kom jeg på at jeg hadde elektrisk sparkesykkel før. Den var genial til og fra jobb - nedoverbakke til jobb og oppover hjem igjen. Genialt!
Kos deg.

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-12, 21:20   #8
Magica
søt

Magica sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Vi krever bilde av vidunderet.

Skal se hva jeg får til! Dem er pen på kontoret. Men i morgen skal jeg sparkesykle meg bort på et møte, så må bli fredag. Den bor i bagasjerommet i bilen ellers.

Gammel 11-09-12, 21:45   #9
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Mannen min bruker sparkesykkel til t-banen, og det er også veldig praktisk når han henter i barnehagen, siden det er litt nedoverbakke og sønnen vår også har sparkesykkel! Jeg vurderer å skaffe meg en også, av samme grunn. Særlig når jeg skal hjem, og bussen ikke går hele veien til holdeplassen "min".

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-12, 22:05   #10
Left
Passiv

Standard

Jeg har ikke sparkesykkel privat, men brukte det daglig på Ahus. Fra personalinngangen i kjelleren og til posten min var det 350 m, og det hendte ofte vi måtte på apoteket som lå ved inngangen. Sparte vanvittig med tid. Vi måtte rett som det over på pasienthotellet gjennom kulverten i kjelleren også, og det er langt. Artig, og i kjelleren var det lange, rette korridorer, så da kunne man dra på litt

Svar med sitat
Gammel 11-09-12, 22:07   #11
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Grattis!
Jeg har ikke sparkesykkel selv, men på jobben har vi til korridorkjøring, kjekt!

Gammel 11-09-12, 22:22   #12
emin
Engel med shit på vingene

emin sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nice!

Vi har sparkesykkel på jobb (sykehjem).

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-12, 23:14   #13
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har ikke, men kunne godt ha brukt det for å spare tid. Ville sikkert spart 20 min hver dag ...

Ser at det er noen voksne menn i dress på T-banen som har det med seg daglig.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-12, 23:39   #14
Dansma
Superduperaktiv

Dansma sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Dansma er litt kulDansma er litt kul
Standard

Stilig! Høres ganske lurt ut egentlig.

Hvilken type har du kjøpt da?

Dansma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-12, 23:51   #15
Magica
søt

Magica sin avatar

Standard

En fra Biltema, litt større enn den minste ungene har. den har litt store hjul. Skal se om jeg finner link.

Gammel 11-09-12, 23:52   #16
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Hvor: Trondheim
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Kult!

Gammel 11-09-12, 23:54   #17
Magica
søt

Magica sin avatar

Standard

http://www.biltema.no/no/Fritid/Lek-...ykkel-8-45700/

Gammel 11-09-12, 23:57   #18
meisje
Kleintje I + II

meisje sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har også. Kjøpte min for tre år siden. Brukte den masse når jeg tok buss og tog. Mye tid å spare.

Gammel 12-09-12, 00:34   #19
Dansma
Superduperaktiv

Dansma sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Dansma er litt kulDansma er litt kul
Standard

Oh, den var jo ganske stilig å se på også da, Magica!

Dansma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-12, 00:50   #20
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Stilig! Jeg bruker en avlagt en. Veldig greit til butikken, når bilen er på verksted etc. Sparkesykkel er genialt.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:14.