|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hjelp med kjøkken!!!Sånn, da har jeg tatt hensyn til kommentarene og endret litt. Jevne størrelser på underskapene, og litt endring rundt vinduet, +. Nå ble også åpningen rundt vinduet og åpningen rundt ventilatoren av tilsvarende uttrykk, det gjorde godt for symmetri-meg. Sist redigert av m^2 : 21-02-18 kl 18:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
er her
|
![]() Sv: Hjelp med kjøkken!!!
Om stekeovnen er greit lagd (god kvalitet og riktig utlufting, sirkulasjon ol) er det ikke noe problem, er det derimot en billig ovn, kan det bli merkbart. Vi har kjøleskap og stekeovn side om side både hjemme og på hytta, på hytta har vi den rimeligste ikeaovnen og den er noe herk og skal byttes ut mot noe bedre etterhvert. Der blir det kjempevarmt inntil kjøleskapet og det tenker jeg ikke er bra for hverken skapet-dørene eller for kjøleskapet som er vegg i vegg. Hjemme derimot har vi ingen slike problemer.
Det burde være en relativ grei sak å ordne om man er litt handy om der ikke er et ferdig alternativ.
![]() |
#4 |
er her
|
![]() Sv: Hjelp med kjøkken!!!
Det har de sikkert, jeg har aldri fått rådet om det ene eller andre, men snakker av egen erfaring. Det kan godt være at kompressoren på kjøleskapet må jobbe litt mer når ovnen er ved siden, men vi har aldri opplevd det som et problem annet enn på hytta, men kjøleskapet virker fint, det er bare at det blir så varmt på skapdøren ved siden av. Vi hadde ikke noe valg egentlig når det gjaldt plasseringen, så det måtte bli slik.
![]() |
|
|