Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Det nesten fineste med FP

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-09-12, 20:52   #41
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det nesten fineste med FP

Ah, tråden ligger på skravleforumet. Da gidder jeg ikke utdype hvorfor jeg mener som jeg gjør.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-12, 20:58   #42
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Ah, tråden ligger på skravleforumet. Da gidder jeg ikke utdype hvorfor jeg mener som jeg gjør.

Jeg burde vel ikke si noe mer, jeg heller da.

Gammel 05-09-12, 20:58   #43
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Jeg kjenner at jeg ikke har særlig behov for å snu tankemønsteret og at det er mulig at helvete fryser over før barnas stemor blir kalt bonusmor. Men sånn ellers er jeg veldig enig i at det kan være er fint ord i de tilfellene hvor steforeldre faktisk er en ressurs inn i barnas liv.

Det ville jo være en skam mot alle eventyr med onde stemødre om Krisa skulle bli bonusmor.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-12, 13:27   #44
FulltidsstudentogPrins
Nybegynner

Medlem siden: Sep 2012
FulltidsstudentogPrins har et hav av muligheter foran seg
Standard

Hmm kanskje det finnes litt viktigere ting å tenke på enn hva en kaller xen sin, a.k.a. barnefaren/faren til ens barn/pappan til småen/baby daddy/ far til barna.... Potato poteito sier jeg!

FulltidsstudentogPrins er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-12, 13:32   #45
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av FulltidsstudentogPrins, her.

Hmm kanskje det finnes litt viktigere ting å tenke på enn hva en kaller xen sin, a.k.a. barnefaren/faren til ens barn/pappan til småen/baby daddy/ far til barna.... Potato poteito sier jeg!

Det er selvsagt kun spørsmål av eksistensiell art som egner seg for diskusjon på et diskusjonsforum på internett.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-12, 14:47   #46
Serafin
Bør lage seg en tittel selv

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg får ofte spørsmål om jeg er "biomor". Og hvor "barnefar" er.

Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-12, 15:07   #47
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 358
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Serafin, her.

Jeg får ofte spørsmål om jeg er "biomor". Og hvor "barnefar" er.

Spør folk om det, altså?

Jeg har forøvrig alltid omtalt faren til eldste som "Pappaen til [barnets navn]".

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-12, 15:15   #48
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Spør folk om det, altså?

Jeg har forøvrig alltid omtalt faren til eldste som "Pappaen til [barnets navn]".

Det burde du slutte med, det heter tross alt barnas biofar!

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-12, 13:48   #49
Sure Eplet
tradisjonell figur

Sure Eplet sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Blogginnlegg: 65
Sure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Bonuskjæreste, det høres ut som en ekstra kjæreste i tillegg til de man har fra før kan jo brukes i mange anledninger. "Det er ikke som du tror. Dette er bare en bonuskjæreste."

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:26.