|
|||||||
| Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Fortynnet
|
Sv: Skal du lese J.K. Rowlings nye roman?Jeg har hatt stor glede av Harry Potter-bøkene sammen med ungene, og har lest hele serien høyt to ganger. Men det er ikke en sjanger jeg hadde lest om det ikke var for ungene. Så jeg er usikker, vet ikke så mye om den nye boka ennå. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skal du lese J.K. Rowlings nye roman?Mulig. Om den er fri frå HP og anna overnaturlig tøys. :dukker:
|
|
|
|
#23 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Aug 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skal du lese J.K. Rowlings nye roman?Den skal jeg lese, men helst på norsk. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Skal du lese J.K. Rowlings nye roman?Det regner jeg med. Selv om jeg ikke får øl for det. Men jeg er jo kjent for å misjonere og/eller disse helt gratis.
|
|
|
#25 |
|
-Holy macaroni-
Medlem siden: Sep 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skal du lese J.K. Rowlings nye roman?
Syns den hørtes meget spennende ut!
|
|
|
#26 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Skal du lese J.K. Rowlings nye roman?Ja, den skal jeg lese. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
flisespikker
|
I skarp kontrast til meg og mannen min, ja.
|
|
|
#29 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Skal du lese J.K. Rowlings nye roman?Den kommer jeg helt sikkert til å lese.
|
|
|
|
#30 |
|
kamerat
|
Sv: Skal du lese J.K. Rowlings nye roman?Hvis du ikke liker Azkaban, blir jeg nok dessverre nødt til å slå hånda av deg, Tally.
|
|
|
#31 |
|
Glamorøs
|
Sv: Skal du lese J.K. Rowlings nye roman?Det er den vi holder på med nå. Jeg syns jo det er en helt grei barnebok, og den er spennende som det, men jeg hadde nok aldri giddet å lese den for egen del. Bøkene (så langt) er rimelig lineære, uten flere lag. Jeg syns Doktor Proktor er mye bedre skrevet.
|
|
|
#32 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Sv: Skal du lese J.K. Rowlings nye roman?Tallulah...hehe just you wait:vitende: det tar av sånn ca mitt i tredje bok...Det fine med bøkene synes jeg er at de beveger seg fra barn til ganske voksen i takt med Harry. Første to er rene barnebøker.
|
|
|
#33 |
|
Mother of Dragons
|
Jeg har trua på JK Rowling, fordi jeg synes hun har sånn kontroll på hvilket nivå hver av HP-bøkene skal ligge på for at de skal passe barn i stadig større alder. Jeg synes hun er en utrolig dyktig håndverker egentlig. Og jeg kommer jo til å lese boken uansett jeg også.
|
|
|
#34 |
|
Glamorøs
|
Sv: Skal du lese J.K. Rowlings nye roman?Jeg er helt enig, Esme. Og jeg vil sikkert (håper i allefall) se etterhvert en endring i skrivestil når vi kommer utover i bøkene. Jeg bare tenker på den crazen som var da bøkene først kom ut og *alle* voksne kjendiser leste HP og jeg prøvde jeg også, men la det bort fort siden det (da) så tydelig var barnebøker.
|
|
|
#36 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Skal du lese J.K. Rowlings nye roman?Jeg skal lese den.
|
![]() |
|
|