|
|||||||
| Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
bits and pieces
|
Hybrid eller offroad?Lurer på om det ikke er på tide å bytte sykkel. Den stakkars Kilimanjaroen min som er 20 og funker ikke like godt lenger.
|
|
|
|
#2 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Hybrid eller offroad?Dersom du ikke skal sykle mye i ulendt terreng ville jeg absolutt gått for hybrid. Jeg har hatt det noen år nå og er superfornøyd. Den ruller lettere, er lettere og er en mye bedre sykkel på asfalt enn offroad.
|
|
|
#3 |
|
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hybrid eller offroad?Du kan fint sykle grusveier på hybrid/stiv gaffel. Det er masse salg nå. De store kjedene har bra sykler så ta den som passer deg. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Sv: Hybrid eller offroad?Jeg har hybridsykkel og syns det er forferdelig tungt å sykle på turstier av grus og gress.
|
|
|
#5 |
|
Klar
|
Sv: Hybrid eller offroad?Jeg bytta fra offroad til hybrid, og angrer, selv om jeg mest sykler på asfalt.. Syns hybriden er stiv og tung, der offroaden var akkurat passe stor og lett. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Sv: Hybrid eller offroad?Jeg var også godt vant med en dyr, god, men dessverre 20 år gammel offroad. Byttet til Nakamura hybrid til 7000,-. Synes hybriden er stiv og kjedelig. Tenker at neste kjøp blir god offroad med stiv gaffel. Jeg hadde Scott Race Comp med ramme av stål.
|
|
|
|
#7 |
|
XXX
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Sv: Hybrid eller offroad?Jeg kjøpte meg nettopp en Scott-offroad. Er superfornøyd. Veldig lett, og ligger godt på veien. På XXL var den nå nedsatt fran 10000 kroner til 6999. Det gjør ikke noe at den er fin å se på heller.
|
|
|
#8 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Hybrid eller offroad?Jeg har hybrid, knallfornøyd på asfalt, ikke fullt så fornøyd på grus. Men jeg har veldig smale dekk på min, det kan jo enkelt byttes. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Hybrid eller offroad?Oi, stort. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
This is normal!
|
Sv: Hybrid eller offroad?Jeg tror jeg ville gått for offroad hvis jeg var deg. Det er mange fine sykkelveier som er litt humpete, og snart får du og guttene større radius på turene. Jeg har en Scott offroad som jeg er superforbøyd med . Tror jeg betalte ca 7000 for 8 år siden.
|
|
|
|
#11 |
|
bits and pieces
|
Sv: Hybrid eller offroad?Må si jeg heller mot offroad ja.
|
|
|
|
#12 |
|
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Sv: Hybrid eller offroad?Jeg kjøpte meg en Diamant offroad, denne:
|