Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Bergans Myrull Lady Coat

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-09-12, 09:55   #21
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bergans Myrull Lady Coat

Der jeg var innom sa de at blå og sort var på tilbud.
Morella: 999,-.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-12, 10:01   #22
era

era sin avatar

Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Min er xl jeg er 181 og den er midt på låret (litt kort) så veldig lang er den ikke.

Gammel 11-09-12, 22:43   #23
M@M
Erfaren

M@M sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: østlandet
M@M er populærM@M er populærM@M er populær
Standard

Men tilbudet varte bare ut forrige uke. Og når jeg kom dit var det tomt... Typisk!

Må kanskje ønske meg en lilla til jul da.

Gammel 11-09-12, 22:52   #24
Lhi-My

Lhi-My sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Ifølge butikken jeg handlet i, er veil. pris 1699,-. Jeg møtte forresten tre damer på et foreldremøte i kveld med lilla Myrull. Jeg er i grunnen glad det ble svart på meg.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-12, 00:41   #25
Lilith
Hulder

Lilith sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg kjøpte en i fjor som er helt ødelagt, den er er så nuppete og stygg på meg at jeg ikke vil gå med den. Desverre har jeg ikke kvitteringen lenger, så jeg får ikke klaget heller. I tillegg har jeg gått ned fra XL til XS, så mulig de ville ha synes det var litt drøyt å klage likevel :P

-02
-06
Lilith er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-12, 08:54   #26
Pesten

Pesten sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

....

Sist redigert av Pesten : 11-11-12 kl 23:50.
Pesten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-12, 21:44   #27
Gerbera

Gerbera sin avatar

Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Intersport kjører 30% rabatt på alt fra Bergans nå.

Gammel 13-09-12, 13:44   #28
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg lurte også på hvordan denne er i str? Normal? Jeg er stort sett S, men noen ganger M om det blir kort på ermene.

minibolle mai 2012

Sist redigert av kokosbolle : 13-09-12 kl 16:05.
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-12, 18:35   #29
Lhi-My

Lhi-My sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Jeg bruker str 42/44 og er 160 cm høy. Str Xl ble for vid og for lang i ermene, men str L satt fint på meg. Jeg har da plass til en litt tykk genser om jeg skulle finne på å føle behov for det.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-12, 18:50   #30
Hulda

Hulda sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lilith, her.

Jeg kjøpte en i fjor som er helt ødelagt, den er er så nuppete og stygg på meg at jeg ikke vil gå med den. Desverre har jeg ikke kvitteringen lenger, så jeg får ikke klaget heller. I tillegg har jeg gått ned fra XL til XS, så mulig de ville ha synes det var litt drøyt å klage likevel :P

Da ville jeg klaget rett til Bergans, prøvd i allefall. De bør jo holde seg bedre enn som så...

Gammel 13-09-12, 19:53   #31
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har visst Bergans Glittertind skalljakke i str S som passer fint, så da bør vel S i denne passe også?

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:04.