|
|||||||
| Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Textrovert
|
Hva har du som fyll på hjemmelaget pizza?Skal lage pizza. Er lei av Divines standardpizza. Trenger ideer.
|
|
|
#2 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Hva har du som fyll på hjemmelaget pizza?Lilleleo-varianten: Kylling, cashewnøtter og ananas (gjerne fersk).
|
|
|
#3 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du som fyll på hjemmelaget pizza?Vi fikk hjemmelaget pizza for et par uker siden hos venner. Den hadde artisjokk på. Det var veldig godt!
|
|
|
#5 |
|
Borte
|
Sv: Hva har du som fyll på hjemmelaget pizza?Jeg har hjemmelaget, langkokt tomatsaus underst, så revet ost og over der det jeg/vi har lyst på. Oftest blir det skinkestrimler og salami på den barna spiser, men lager jeg porsjonspizzaer er min favoritt finhakket sopp, finhakket paprika, finhakket oliven, noen skiver cherrytomat og litt strimlet spekeskinke.
Vesla (02) og Lillesøster (09) Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og Freedom's just another word for nothing left to lose Sist redigert av Røverdatter : 14-09-12 kl 13:55. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Hva har du som fyll på hjemmelaget pizza?Jeg er veldig glad i min hjemmelagde (veganske da) versjon av Thaisommer. Den har høstet masse skryt fra ikke-veganere også, men her er det jo selvsagt bare å ha på det man vil.
|
|
|
#7 |
|
Audacious
|
Sv: Hva har du som fyll på hjemmelaget pizza?Pepperoni, stekt kjøttdeig (med div. krydder), blåmuggost, halve cherrytomater, beiken, biter av kyllingfilet, stekt røkt pølse, soltørket tomat, portvinsstekt sjampinjong.
|
|
|
#8 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: Hva har du som fyll på hjemmelaget pizza?Pesto og rå potet skåret i tynne skiver. Ost på toppen.
|
|
|
#9 |
|
Elsker gamlis- godis
Sv: Hva har du som fyll på hjemmelaget pizza?Enten speke/ parmasinke, tomatsaus, mozarella, ruccola og creme fraiche. Eller vanlig kjøttdeigfyll. Skulle gjerne prøvd noe nytt.
|
|
|
#10 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Hva har du som fyll på hjemmelaget pizza?Vi gjør det vanligvis enkelt (hjemmelaget tomatsaus og revet cheddar + mozzarella er standard):
|
|
|
#11 |
|
her skal det bli liv
Medlem siden: May 2012
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du som fyll på hjemmelaget pizza?ingenting sjokkerende med pizza ala merch!
|
|
|
#12 |
|
blid
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hva har du som fyll på hjemmelaget pizza?Som regel bruker vi tomatsaus, ost, spekeskinke og litt blåmuggost på pizzaen. Gjerne ruccola og litt hvitløksdressing etter steking
|
|
|
#13 |
|
Textrovert
|
Sv: Hva har du som fyll på hjemmelaget pizza?
Samtidig?
|
|
|
#14 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Fru Jacobsen
Sv: Hva har du som fyll på hjemmelaget pizza?Pizza med grønn pesto og spekeskinke eller stekt kjøttdeig med de grønnsakene du liker er veldig godt |
|
|
|
|
|
#16 |
|
*_*
|
Sv: Hva har du som fyll på hjemmelaget pizza?Vår standardpizza:
|
|
|
|
#17 |
|
kamerat
|
Sv: Hva har du som fyll på hjemmelaget pizza?Basisen er alltid enkel tomatsaus (svett et par fedd hakket hvitløk i en god slump god olivenolje, ha i tomat, kok godt inn, salt, kanskje litt tørket chili, oregano – går veldig fort i panne) og tynne skiver av fersk mozzarella over. Og på min del pleier jeg som regel å ha over ruccola, serrano-/parmaskinke og trøffelolje etter steking. Nam!
|
|
|
#18 |
|
Fersk i gamet
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du som fyll på hjemmelaget pizza?Strimler av grillet kyling, avokado, soltørkede tomater og fesrk mozarella. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Sv: Hva har du som fyll på hjemmelaget pizza?Hjemmelaget pizzasaus, spekeskinke, tynne løkringer, en blanding av revet Ridder og Port Salut, samt litt blåmuggost. Den lages som tynn, italiensk pizza, er litt voksen på smak, inspirert av Andreas Viestad, og virkelig verdens beste. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Textrovert
|
Gjerne oppskrift. Jeg er i utgangspunktet ikke så veldig glad i spekeskinke på pizza, men jeg vil jeg prøve det sånn dann og vann for å se om smaken min har endret seg.
|
![]() |
|
|