|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Obligatorisk skole kveldstid på HalloweenPå skolen vår har de en årlig solidaritetskveld. Vrang som jeg er irriterer jeg meg over at de insisterer på at det er obligatorisk oppmøte på en kveld, og implisitt også for foreldre. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Fortynnet
|
Sv: Obligatorisk skole kveldstid på HalloweenJeg syns det er helt greit med en kveld med obligatorisk oppmøte, men ikke at det er på Halloween. Men trenger dere å avlyse festen? Jeg hadde tatt den dage før eller dagen etter. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Pauset
Sv: Obligatorisk skole kveldstid på Halloween
Jeg er lei av å alltid være hun som krangler. Sist om kjønnsdelte grupper. Da ble jeg så upoppulær at det ikke er bra for datteren min. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Pauset
Sv: Obligatorisk skole kveldstid på HalloweenAngående Halloweenfest en annen dag, det blir litt som å ha juletrefest som erstatning for julaften. Det blir ikke samme saken. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() |
Sv: Obligatorisk skole kveldstid på HalloweenDersom Halloween er noe som feires i det området dere bor så ville jeg bedt om å gå solidaritetsfesten flyttet. Synes det er rart at det blir lagt samme dag, men vil tro det er halloweenmotstandere som har lagt dette på samme dag, dermed slipper de å ta diskusjonen med sine egne unger. Solidaritetsfesten er obligatorisk, dermed ingen diskusjon. |
|
|
|
![]() |
|
|