Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Obligatorisk skole kveldstid på Halloween

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-09-12, 09:29   #1
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Obligatorisk skole kveldstid på Halloween

På skolen vår har de en årlig solidaritetskveld. Vrang som jeg er irriterer jeg meg over at de insisterer på at det er obligatorisk oppmøte på en kveld, og implisitt også for foreldre.

Irritasjon til side, vi har møtt opp, donert ivrig på forhånd. Kjøpt mye og støttet opp, men nå ser jeg de har lagt det til Halloween.

Vi som allerede hadde planlagt halloweenpary der Mazungen og venninner allerede var godt i gang med planer og gleding, nå er det bare å avlyse.

Jeg er sur, Mazungen er på søken etter sin elevrådsrepresentant, men dette blir nok ikke endret.
og flere til

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-12, 09:32   #2
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Obligatorisk skole kveldstid på Halloween

Jeg syns det er helt greit med en kveld med obligatorisk oppmøte, men ikke at det er på Halloween. Men trenger dere å avlyse festen? Jeg hadde tatt den dage før eller dagen etter.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-12, 09:34   #3
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde også blitt sur da. Hvorfor snakker du ikke med skolen?

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-12, 09:38   #4
Maz
Pauset

Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg hadde også blitt sur da. Hvorfor snakker du ikke med skolen?

Jeg er lei av å alltid være hun som krangler. Sist om kjønnsdelte grupper. Da ble jeg så upoppulær at det ikke er bra for datteren min.

Vi tar det opp via elevrådet.

Jeg ville uansett møte opp på skolearrangement, men synes ikke skolen har rett til å pålegge meg å møte opp.

Gammel 14-09-12, 09:40   #5
Maz
Pauset

Standard

Angående Halloweenfest en annen dag, det blir litt som å ha juletrefest som erstatning for julaften. Det blir ikke samme saken.

Ungene gleder seg stort sett til solidaritetskvelden, men nå får det isteden negativt fokus.

Gammel 14-09-12, 14:08   #6
guttemamma
Superduperaktiv

Medlem siden: Aug 2007
guttemamma er populærguttemamma er populærguttemamma er populær
Standard

Dersom Halloween er noe som feires i det området dere bor så ville jeg bedt om å gå solidaritetsfesten flyttet. Synes det er rart at det blir lagt samme dag, men vil tro det er halloweenmotstandere som har lagt dette på samme dag, dermed slipper de å ta diskusjonen med sine egne unger. Solidaritetsfesten er obligatorisk, dermed ingen diskusjon.

guttemamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:38.