|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Originala
|
T-skjorter i barnestørrelser og med bandmotiv i Oslo?Vi har en aldri så liten klesutfordring for tida, der Knerten vil bruke én t-skjorte hver dag. Den begynner både å bli knapp og temmelig utvasket, så jeg har et håp om å finne noen kule t-skjorter han kan like når jeg drar til Oslo i neste uke. Er det butikker i hovedstaden som har sånt? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Originala
|
Sv: T-skjorter i barnestørrelser og med bandmotiv i Oslo?Takk, snillinger! :neier: |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Glamorøs
|
Sv: T-skjorter i barnestørrelser og med bandmotiv i Oslo?DEn nederst på løkka ligger rett ved nybrua, så det er ikke langt fra sentrum. Tredje stoppet med trikken fra Jernbanetorget, eller ca 15 min å gå.
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: T-skjorter i barnestørrelser og med bandmotiv i Oslo?Lindex har KISS!!!
|
|
|
#8 |
|
Originala
|
Sv: T-skjorter i barnestørrelser og med bandmotiv i Oslo?Yndlingsskjorta er Beatles og den er fra HM, men har ikke sett Beatles-skjorte der siden. Skal ta ny titt. Men det er nok et poeng å ha noe han kjenner til, vil jeg tro. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Aug 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: T-skjorter i barnestørrelser og med bandmotiv i Oslo?Hva med internett? |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Originala
|
Sv: T-skjorter i barnestørrelser og med bandmotiv i Oslo?Joda, vi kan sikkert finne noe på nett, altså. Det bare for meg at det fort blir over 200 kroner og at det dermed tilkommer moms på både selve varen og porto. |
|
|
|
![]() |
|
|