Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hvis du MÅTTE reist bort en uke i oktober pga oppussing ...

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-09-12, 23:44   #1
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Hvis du MÅTTE reist bort en uke i oktober pga oppussing ...

... og det ikke skal koste skjorta, hvor ville du reist eller hva ville du gjort da?

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-12, 23:51   #2
Left
Passiv

Standard

Sv: Hvis du MÅTTE reist bort en uke i oktober pga oppussing...

Tyrkia.

Svar med sitat
Gammel 15-09-12, 23:57   #3
MammaHeksa
Superduperaktiv

MammaHeksa sin avatar

Medlem siden: Aug 2012
MammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populær
Standard

Island!

MammaHeksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-12, 00:11   #4
Siritk
Bør lage seg en tittel selv

Siritk sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Berlin eller London. Julegaveshopping.

Siritk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-12, 02:02   #5
United
På (opp?)tur

United sin avatar

Medlem siden: May 2009
Blogginnlegg: 66
United er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvis du MÅTTE reist bort en uke i oktober pga oppussing ...

Vi tenker ta med barna til Legoland og Lalandia.

Gammel 16-09-12, 02:03   #6
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den norske fjellheimen er ikke feil i oktober. Lei en hytte, kjøp strikketøy, bøker og brettspill. Herlig avslappende.

Gammel 16-09-12, 03:08   #7
-Nj-
-Holy macaroni-

-Nj- sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær
Standard

mamma
Om jeg hadde hatt råd til å pusse opp hadde jeg ikke hatt råd til å reise bort.
Men min unnskylding ville vært at jeg ikke kunne tatt datteren min ut av skolen.

-Nj- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-12, 03:21   #8
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Tja, om jeg kunne brukt noe penger på det, så hadde det blitt en sydentur, hvis ikke så hadde jeg pakket bilen med gode, kosete og varme klær, masse god mat, strikketøy og en god bok, og dratt på hytta.

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-12, 08:14   #9
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Fjellheimen.

Sjekk lifjelltunet.no, de har noen hytter med litt utidsmessig standard, antar du kan leie en slik rimelig i oktober. Det er mulighet for fine fjellturer.

Gammel 16-09-12, 08:54   #10
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hytta!

Gammel 16-09-12, 09:35   #11
ingling

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Kommer litt an på budsjett, jeg hadde vel mest sannsynlig dratt til mamma og pappa eller på hytten sånn ut i fra prioriteringene her i høst. Ellers er jeg glad i Sør-Frankrike om høsten, men det er jo ikke akkurat billig. Jeg ville ikke dratt til Tyrkia uansett, da. Hellas er vel fint på den tiden?

Gammel 16-09-12, 09:48   #12
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Mamma og pappa, uten tvil. De bor i gangavstand til der vi jobber, så derved hadde det vært logistikkmessig enklere, selv om barnehagen er nærmere der vi bor da, så litt dobbeltkjøring for en av oss, men bare rusle ned på jobb for den andre, og motsatt på ettermiddagen ville gjort at vi antakelig hadde fått bedre utnyttelse av dagen. Og økonomisk som bare det, hvilket hadde vært lurt siden det som står på oppussingsplanrn her er badet, som neppe blir rimelig om vi tar det skikkelig...

Gammel 16-09-12, 10:55   #13
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Hytta (fjellet) eller svigermor (London).

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-12, 11:45   #14
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sandefjord og Fredrikstad

Gammel 16-09-12, 13:22   #15
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Mange gode forslag her!
Vi skal bo hos foreldrene mine en periode, men så tenkte vi å reise bort en periode for litt fri. Vi ser hverandre så mye ellers at jeg orker ikke gå oppå dem i tre uker.
Hytte har vi, men jeg orker ikke reise dit ei uke med ungene. Lillebror er i reise-seg-opp-uten-vett-periode og er overalt, så å reise opp dit med han og skulle passe på han for to varme vedovner uten grind rundt, da tar jeg heller en ferietur.
Vi er glad i fjellet og jeg har sjekket ut Norefjell, men siden det er høstferietider så koster det 7000,- i bare leie for en leilighet. Da betaler jeg heller litt til og reiser til syden... (Så ja, vi tenker Tyrkia. Har lest at Kreta kan være veldig ustabilt)
Jobb er ikke noe problem, mannen er i pappaperm da og jeg har fri.

Ser noen foreslår julegaveshopping - men dét tror jeg vi tar uten to barn, ja.

Gammel 16-09-12, 13:23   #16
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Honda, her.

Sandefjord og Fredrikstad

Whaat? Sandefjord på sommeren er jeg med på, men.

Gammel 16-09-12, 13:23   #17
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sonja Sockersöt, her.

Side, Tyrkia.

Vi har sett på Bodrum.

Gammel 16-09-12, 13:24   #18
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Den norske fjellheimen er ikke feil i oktober. Lei en hytte, kjøp strikketøy, bøker og brettspill. Herlig avslappende.

Det frister, det frister. Men hvilket fjell og hyttegrend?

Gammel 16-09-12, 13:27   #19
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

Whaat? Sandefjord på sommeren er jeg med på, men.

Gudfaren til snoopy bor der, som er bestekompisen til mann og han er her oppe nesten bare om sommeren så hver gang vi har mulighet reiser vi nedover på besøk til han

Gammel 16-09-12, 13:28   #20
small
ny

small sin avatar

Medlem siden: Sep 2012
Hvor: Vestlandet
small har et hav av muligheter foran seg
Standard

til svigermor - oppussing koster

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:53.