Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Vinterstøvler som ligner på Mukluk og som passer tjukke legger?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-09-12, 23:49   #21
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Vinterstøvler som ligner på Mukluk og som passer tjukke legger?

Er barneutgaven av Mukluk høye nok da?
Jeg har de.

Gammel 16-09-12, 23:54   #22
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lhi-My, her.

Nei, det har jeg dessverre ikke. Da må jeg i så fall kjøre 20 mil hver vei. Det kan kanskje finnes noe på nett? Ser Ellos har en del støvletter for kraftige legger, men de ser ikke spesielt varme ut. Jeg bor på et veldig kaldt sted og må ha ordentlig varme vintersko. Det er viktigere at skoene er varme enn at de ser fine ut til kjole. Jeg kan eventuelt kjøpe et litt finere par til kjolebruk senere.

Jeg prøvde de fra Ellos i ekstra vidde i fjor, med 46 cm rundt ene leggen, de passet ikke.

Har ikke prøvd mukluk.

Gammel 16-09-12, 23:59   #23
Olvina
Gjer så godt eg kan

Olvina sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 179
Olvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt likt
Standard

Eg har Sorel Shila (desse) og relativt kraftige leggar. Gode og varme og eg er veldig fornøgd. Støvlettane finst i fleire fargar.

Olvina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:59.