|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Hvor ofte kommer du i konflikt med andre mennesker?Jeg er egentlig konfliktsky, men det er enkelte mennesker som har greid å trigge temperamentet mitt.
|
|
|
#42 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Det våte Vestland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor ofte kommer du i konflikt med andre mennesker?Veldig sjelden, heldigvis. Jeg takler konflikter dårlig, blir veldig lei meg.
|
|
|
#44 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor ofte kommer du i konflikt med andre mennesker?Jeg kan lett komme i konflikt med enkelte familiemedlemmer som jeg er veldig ulik, eller kanskje lik, |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Sv: Hvor ofte kommer du i konflikt med andre mennesker?Jeg er ofte i konfrontasjoner, men står sjeldent i uløste konflikter.
|
|
|
#46 |
|
Ferdig!
Sv: Hvor ofte kommer du i konflikt med andre mennesker?Veldig sjelden. |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Hvor ofte kommer du i konflikt med andre mennesker?Veldig sjelden egentlig. Hvis det er noe så er det feider med enkeltperson i familien. Det går som regel over. Har vært i en større konflikt på jobb, men det skyldtes faktorer utover det normale, og ble løst deretter. Hater all form for turbulens i hverdagen, og i jobben min som mellomleder får jeg tilbakemeldinger om at jeg er løsningsorientert og flink til å se alle. Sist redigert av Dronningen : 16-09-12 kl 23:25. |
|
|
|
|
|
#48 |
|
etterpåklokest
|
Sv: Hvor ofte kommer du i konflikt med andre mennesker?Veldig, veldig sjelden privat. (Sånn utover at jeg har et nært familiemedlem jeg ikke har utvekslet noe særlig mer enn enstavelsesord med de siste sju åra og brølt høylytt til ved de fleste anledninger de sju åra før det igjen.) |
|
|
|
|
|
#49 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvor ofte kommer du i konflikt med andre mennesker?Jeg har litt problemer med å forstå begrepet, så da kan det jo hende noen er i konflikt med meg uten at jeg merker det.
|
|
|
#50 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hvor ofte kommer du i konflikt med andre mennesker?Haha, jeg har faktisk tenkt de siste dagene at jeg pokker ta synes alle er dommme for tiden. Det kan skyldes sjokoladedeprivasjon. : på slankern:
|
|
|
#51 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Aug 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor ofte kommer du i konflikt med andre mennesker?Jeg kan være snill i en laaaang periode, før det plutselig renner over. |
|
|
|
|
|
#52 |
|
weird
Sv: Hvor ofte kommer du i konflikt med andre mennesker?Jeg grubler litt over det der. Jeg liker jo ofte folk som er tydelige og direkte veldig godt. De som ikke bare trekker seg tilbake med såre følelser og surmuler i stillhet.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#53 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: Hvor ofte kommer du i konflikt med andre mennesker?Relativt sjelden. Noen ganger for sjelden. |
|
|
|
|
|
#54 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Sv: Hvor ofte kommer du i konflikt med andre mennesker?Jeg gjør dessverre det. Har en tendens til å tre inn i konflikter som ikke er mine også. Jeg er ikke akkurat meningsløs. |
|
|
|
|
|
#55 |
|
stille
Hvor: Tønsberg
Sv: Hvor ofte kommer du i konflikt med andre mennesker?
|
|
|
#56 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Sv: Hvor ofte kommer du i konflikt med andre mennesker?Sjelden, jeg trekker meg heller unna hvis jeg blir såret.
|
|
|
|
#57 |
|
Borte
|
Sv: Hvor ofte kommer du i konflikt med andre mennesker?Veldig sjelden. Jeg kommer bare på et par konflikter jeg har hatt i voksen alder. Det ene gjaldt innskrenkinger på arbeidsplassen og det andre var tvist ved huskjøp. Jeg anser ikke småkrangling med mann og unger som konflikter, ei heller uenighet på FP. Jeg er veldig konfliktsky i tillegg til at det nok skal en hel del til for at jeg skal bry meg nok til å lage en konflikt.
|
|
|
#58 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hvor ofte kommer du i konflikt med andre mennesker?Jeg har spist 2 biter mørk sjokolade i dag, og er blid og rund i kantene.
|
|
|
#59 |
|
Getting in tune
Sv: Hvor ofte kommer du i konflikt med andre mennesker?Jeg er ofte i diskusjoner, men sjelden i konflikt. Jeg liker å si det jeg mener, men avslutter det fra min side når jeg føler at jeg har sagt og hørt nok. Det kan høres egoistisk ut,men det skjermer meg fra mange unødvendige konflikter hvor ting bare drar ut.
|
![]() |
|
|