|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Merkelapper som ikke må strykes til klær?Finnes det? |
|
|
|
#3 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Merkelapper som ikke må strykes til klær?Jeg bruker klistrelapper, selv om det på enkelte ting er kun stryking som duger. Husker ikke hvor jeg bestilte lappene, men jeg tror det er mange som tilbyr slike (sjekk nett). |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bedreviter
|
Sv: Merkelapper som ikke må strykes til klær?Www.presis.no |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Flawsome
Sv: Merkelapper som ikke må strykes til klær?
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Merkelapper som ikke må strykes til klær?Det er en annen tråd her om klistrelapper nå.
|
|
|
|
#8 |
|
flisespikker
|
Sv: Merkelapper som ikke må strykes til klær?Jeg har alltid brukt klistrelappene fra Markmaster, og de sitter på det aller meste. Kjøpte strykelapper også i sin tid, men jeg syntes det var klønete, dessuten er de til dels umulige å få av hvis plagget skal brukes av noen andre. (Jeg har ikke testet noen andre lapper, så jeg vet ikke hvordan disse er i forhold til de andre folk nevner.)
|
|
|
#9 |
|
Flawsome
Markmaster var det ja, nå husket jeg hvor jeg bestilte. Og jeg er enig i at klistrelappene derfra sitter nokså bra, selv om de har det med å falle av i vask etter noen ganger. Og så kan også jeg skrive under på at strykelappene deres må regnes som tatovert på plagget. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
flisespikker
|
Hos oss tror jeg stort sett det bare er på strikkeluer og ullsokker og slikt at de faller av. Finnes det en vaskeinstruksjonslapp å feste merkelappen på, så sitter den i årevis.
|
|
|
#11 |
|
Passiv
|
Sv: Merkelapper som ikke må strykes til klær?Hele poenget er at jeg ikke gidder å stryke på lapper, så setter heller på ny etter noen vask om de faller av. Bonus om de sitter mer enn 10 vask. Men jeg kan leve med at de ikke sitter lenger, om jeg bare slipper å stryke på lapper :lat: |
|
|
|
#12 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Merkelapper som ikke må strykes til klær?Jeg bruker stempel, det funker veldig fint på mange av plaggene. Ellers har vi et sammensurium av strykemerker og klistremerker, men de strykemerkene detter fort av. Jeg mistenker at det skyldes manglende tålmodighet hos hun som har strøket dem på.
|
|
|
|
#13 |
|
I mål
|
Sv: Merkelapper som ikke må strykes til klær?Jeg har alltid bestilt strykemerker fra Askeladden, men nå så jeg at de hadde fått klistrelapper som skulle sitte på klær, så jeg har bestilt det derfra. Har ikke fått dem ennå da. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Takk for tips! De så jo veldig fine og fargerike ut, og hvis de sitter lenge på tøyet er det jo supert.
|
|
|
#16 |
|
Søkende
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har disse og er ikke fornøyd. Faller av etter en til to vasker hvis ikke jeg fester de på vaskelappen. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
I mål
|
Ja, de var fine. Jeg aner jo ikke hvordan de virker, men det er verdt et forsøk, og jeg liker å støtte Askeladden. |
|
|
|
![]() |
|
|