|
|||||||
| HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hotmail eller Gmail?Etter flere tiår med telenor og online skal vi kutte de ut. Da må jeg få meg en ny mailadresse. Jeg har både hotmail og gmail, men hva mener dere at er best? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Hotmail eller gmail?Gmail uten tvil. Jeg har begge deler og hotmail fikk jeg inn mye mer spam på enn gmail. Nå bruker jeg bare gmail.
|
|
|
#4 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Hotmail eller gmail?Jeg liker layout'en på hotmailen best, men det er oftere krøll med hotmailadresser enn med gmailadresser synes jeg.
|
|
|
#6 |
|
Medlem siden: Mar 2009
Sv: Hotmail eller gmail?Hotmail forsvinner visstnok snart. Jeg mener jeg leste noe om at de lanserer noe som heter outlook.com. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Hotmail eller gmail?Gmail. Har aldri vurdert å gå tilbake til Hotmail etter at jeg fikk Gmail. Nå begynner det å bli noen år siden, men jeg har kontoen på Hotmail enda og det er bare noe drit. Liker layouten til Gmail bedre, tilgjengeligheten, orden i spam ++
|
|
|
#8 |
|
Sv: Hotmail eller gmail?Eller er det noe annet man kan bruke? |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Sv: Hotmail eller gmail?Da er saken klar. Takk FP |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Passiv
|
Sv: Hotmail eller gmail?Gmail. Hotmailen blir nedspammet, mens gmail har gode spamfiltre. |
|
|
|
#12 |
|
|
Sv: Hotmail eller gmail?gmail uten tvil. Hotmail er useriøst. Hvis jeg skulle ansatt noen, solgt eller kjøpt en bil eller lignende, hadde hotmailadresse omtrent diskvalifisert fra å gjøre en handel med meg. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hotmail eller gmail?Gmail er det greieste - da spesielt med tanke på hvor mange som også bruker Google Docs og tjenester ellers der man kan logge på med Google-kontoen, samt Googles tjenester ellers som mange benytter mye.
|
|
|
#14 |
|
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hotmail eller gmail?Gmail. Definitivt. Og nå som jeg har android telefon er det enda bedre å ha gmail, som deler kontaktliste med telefonen, syncer kalender og alt helt automagisk.
|
|
|
#15 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Hotmail eller gmail?Har begge deler. Bruker gmail til seriøst bruk, og hotmail til registrering her og der. Er veldig fornøyd med gmail.
|
|
|
#17 |
|
Librocubicularist
|
Sv: Hotmail eller gmail?
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Hotmail eller gmail?Man skal generelt sett være forsiktig med å integrere alt for mange tjenester sammen.
|
|
|
|
#19 |
|
|
Sv: Hotmail eller gmail?Jeg har begge deler, men har brukt hotmail mest. Det er den adressen jeg har delt med flest mennesker og instanser. Er det noen enkel måte å bytte over til gmail? Jeg tenker på det å dele adressen med dem som allerede kontakter meg på hotmail?
|
![]() |
|
|