|
|||||||
| HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvordan se nett-tv på NRK på iPad?Forsøker å se Til barnets beste på NRK nett-tv, men blir anbefalt å installere silverlight. Windows media player går ikke.
|
|
|
#3 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Hvordan se nett-tv på NRK på IPad?Evt gå til tv.nrk.no - det funker kjempebra. Har du epletv kan du bruke airplay og streame på tv, det virker flott her. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvordan se nett-tv på NRK på IPad?Last nrk-app eller søk opp nrk beta. Men veldig mye færre programmer tilgjengelig enn på "vanlige" nrk.no
På ipad??? |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Har diplom
Sv: Hvordan se nett-tv på NRK på IPad?
Ja. Det virker knallbra - men gi den et halvt minutt eller noe til å finne en stream med bedre kvalitet når du bruker airplay (går automatisk). Trykk på airplay-ikonet nederst til høyre, velg apple tv, og vips har du det på tv. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Nei unnskyld, jeg var uklar. Nrk.no på ipad?? |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Har diplom
Ja? tv.nrk.no virker på alt tror jeg. Hvertfall på padde. Jeg mener å ha lest et sted at den automatisk tilpasser seg til dingsen man bruker? |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Sv: Hvordan se nett-tv på NRK på IPad?Da lasta jeg fra app store. Takk for hjelp!
|
|
|
#9 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2011
![]() ![]() |
Sv: Hvordan se nett-tv på NRK på IPad?Funker NRK på iPad og iPhone? Jeg trodde man var tvunget til å bruke flash player i den nye versjonen, og det er jo ikke flash for hverken padder eller iphone. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Hvordan se nett-tv på NRK på IPad?Jeg har brukt nrk.no både på iPad og iPhone, kaster det til eple-tven for bedre kvalitet bare.
|
|
|
#11 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Hvordan se nett-tv på NRK på IPad?Nrk byttet fra Flash til Silverlight for lenge siden, gjorde de ikke?
|
|
|
#12 |
|
Erfaren
![]() ![]() |
Sv: Hvordan se nett-tv på NRK på IPad?Nei, den nye spilleren NRK har tilrettelagt på nett er adobe flash. Silverlight- og windows media player -versjonen de hadde tidligere er nedlagt. For open source og linux brukere var det litt dumt, de mistet en del muligheter der. Hva er det NRK-appen funker med? |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Har diplom
Er ikke den nye html5? Det er jo ikke det samme som Flash. Det funker fint på iPad uten app, og den støtter ikke Flash, så det kan jo ikke være Flash som er brukt. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Erfaren
![]() ![]() |
Sv: Hvordan se nett-tv på NRK på IPad?Den versjonen som er på en ny mac, og en ikke fullt så ny HP er adobe flash. Jeg vet ikke hva som funker på iPad, for html5 versjon har ikke NRK enda. Det må være noe lurt noe. Det er ikke lenge siden NRK gikk helt over til den nye versjonen, og lot den gamle ligge brakk. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
...
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvordan se nett-tv på NRK på IPad?tv.nrk.no funker bra på både iPhone og iPad.
|
|
|
#16 |
|
Har diplom
Det er html5 på telefon og nettbrett, Flash på pc: http://t.dinside.no/894393/slik-er-nrks-nye-nett-tv |
|
|
|
![]() |
|
|