|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gardiner til stua
Men det er flott å ha nøytrale og lyse møbler også. Det er det beste utgangspunktet. Jeg hadde kjørt hvite vegger, hvite gardiner, nøytrale møbler. Og så lager du en putetråd her inne, og så får du masse tips til knæsje puter! Det skal ikke mye til før det forandrer inntrykket totalt. Jeg leste nylig at sennepsgult er på full fart inn i interiøret igjen, og sammen med feks petrol blir dette griselekkert! Jeg elsker også farger, men har nøytrale møbler og gardiner. Jeg har sydd egne puter (ok, det var moren min) av marimekkostoffer og vi har noen ikea-puter. Det som gir farge i stua mi er kunsten på veggene. Hvis du ikke er så kunstinteressert, så finnes det mye fint og billig å få kjøpt på bildefronten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Høres ut som du har vært hjemme hos meg |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hehe. Jeg har farge på veggene (kunst, både fargerik og svart/hvitt), men ikke petrol og sennepsgult. Dessverre. Jeg liker det, men det passer ikke her. Har brun sofa med forholdsvis nøytrale puter. Men jeg synes det er koselig og fargerikt likevel. Har noe stæsj som for tiden er i mørkegrønt. Vi har ikke spesielt lyse møbler, det har nok litt å si. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|