|
|||||||
| Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#62 |
|
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som kunne tenkt seg å teststrikke en halsoppskrift? Min første oppskrift EVEKom i gang med å strikke cowl nå, og liker mønsteret veldig godt. Dette blir jammen fint. Så kreativ du er! Nå må jeg bare gå inn og lære meg å bruke ravelry. Har hatt konto der ett år, men aldri brukt den.
|
|
|
|
#63 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Noen som kunne tenkt seg å teststrikke en halsoppskrift? Min første oppskrift EVE
Så rart at den ble så stor, den ble ikke enorm da jeg lagde den |
|
|
|
|
|
#64 |
|
Off the map.
|
Sv: Noen som kunne tenkt seg å teststrikke en halsoppskrift? Min første oppskrift EVETror jeg har det riktig nå. Ser fint ut synes jeg. Mulig den blir litt løsere enn hva du har tenkt, du får se når den blir ferdig om et par dager.
|
|
|
#65 |
|
|
Sv: Noen som kunne tenkt seg å teststrikke en halsoppskrift? Min første oppskrift EVESå lenge den blir fin og brukbar er jo det det viktigste |
|
|
|
|
|
#66 |
|
|
Sv: Noen som kunne tenkt seg å teststrikke en halsoppskrift? Min første oppskrift EVEJeg har lagt ut en V2 av Many splendored thing med de :host: feilene som er funnet. |
|
|
|
|
|
#67 |
|
Medlem siden: Jan 2011
Sv: Noen som kunne tenkt seg å teststrikke en halsoppskrift? Min første oppskrift EVEDa er jeg nesten ferdig med halsen. Holder på med baksiden nå. Brukte forandringene jeg fikk på mail og syns det har funket bra. Gleder meg til å dampe den og prøve den på en av ungene. |
|
|
|
|
|
#68 |
|
Off the map.
|
Sv: Noen som kunne tenkt seg å teststrikke en halsoppskrift? Min første oppskrift EVE
Jeg synes de bredeste rapportene var finest, de korte kom ikke helt til sin rett hos meg som har garn som går litt i hverandre. Tror jeg vil anbefale litt forskjell i tekstur i garnene, altså at farge B er litt mer lodden eller noe sånt. De maskene i midten - de som byttet plass - ble litt borte for meg.
|
|
|
#69 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
Off the map.
|
Sv: Noen som kunne tenkt seg å teststrikke en halsoppskrift? Min første oppskrift EVEDet eneste jeg har 'å si på' dette mønsteret nå er at det ruller seg litt lett, så i endelig utgave bør du kanskje vurdere å ha en slags liten 'vranbord' - riller eller noe? Innsida er jo ikke så veldig dekorativ.
|
|
|
#71 |
|
|
Sv: Noen som kunne tenkt seg å teststrikke en halsoppskrift? Min første oppskrift EVEHerrehalsen? Sist redigert av m^2 : 20-09-12 kl 14:27. |
|
|
|
|
|
#72 |
|
Off the map.
|
Sv: Noen som kunne tenkt seg å teststrikke en halsoppskrift? Min første oppskrift EVEÅ ja, det forklarer saken. Jeg la opp 'på min vanlige måte' Jeg så på den linken, men skjønte det ikke.
|
|
|
#73 |
|
|
Sv: Noen som kunne tenkt seg å teststrikke en halsoppskrift? Min første oppskrift EVEDen ruller litt den og altså! Sist redigert av m^2 : 20-09-12 kl 15:12. |
|
|
|
|
|
#74 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: Noen som kunne tenkt seg å teststrikke en halsoppskrift? Min første oppskrift EVEJeg har nå sett TO menn med cowl på samme busstopp to dager på rad - og tenkt på denne tråden.
|
|
|
#75 |
|
|
Sv: Noen som kunne tenkt seg å teststrikke en halsoppskrift? Min første oppskrift EVEHehe, sant det er rart hva man legger merker til, jolie?
Her er begynnelsen på min etter at jeg rekket ned igjen (igjen) til Helen´s cast on, strikket en rad vrang, en rett, også på mønsteret (ikke 2 rette rader ibegynnelsen mao). Og da ruller den ikke! Sist redigert av m^2 : 22-09-12 kl 00:15. |
|
|
|
|
|
#77 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
Bilde, ta bilde! Jeg har måtte rekke opp noen runder, da jeg fikk følgefeil delux, men nå er jeg igang igjen. Skal bare se hvor mye ro disse barna spanderer på meg i kveld, jeg må konsentrere meg, for jeg er ikke vant med engelsk oppskrift. |
|
|
|
|
|
#78 |
|
Carve canem
Sv: Noen som kunne tenkt seg å teststrikke en halsoppskrift? Min første oppskrift EVEJeg har strikket med to rette rader til å begynne med. Mente jeg hadde lest noe om det i tråden her, men nå finner jeg det for søren ikke igjen. Ja ja, her er det jeg har teststrikket så langt (etter å ha startet på nytt et par ganger... ):
|
|
|
|
#79 |
|
Carve canem
Sv: Noen som kunne tenkt seg å teststrikke en halsoppskrift? Min første oppskrift EVEHelledussan det var da ett lite og nett bilde.
|
|
|
|
#80 |
|
|
Ja det var det en liten stund |
|
|
|
![]() |
|
|