Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Spinnoff: Hvis det var valg i dag

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Se resultatene: Hvilket parti får din stemme?
SV 20 16,13%
AP 39 31,45%
SP 1 0,81%
Krf 1 0,81%
V 15 12,10%
H 41 33,06%
Frp 0 0%
Andre 6 4,84%
Rødt 1 0,81%
Deltakere: 124. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-09-12, 23:28   #39
mrc
Bør lage seg en tittel selv

mrc sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Spinnoff: Hvis det var valg i dag

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Men Høyre og FrP kommer ikke til å få simpelt flertall. De er avhengig av støttepartiene. De kommer ikke til å vedta (mer) inhuman innvandringspolitikk og kutt i bistandshjelp, f.eks.

Når det gjelder innvandringspolitikk og støtte ovenfor de som har trygderettigheter i Norge, kan det virke som Ap beveger seg mer og mer - her tror jeg de gjør litt desperate og populærpolitiske grep . Jeg er for så vidt ikke uenig med dem, men bare interessant å se hvordan det har utviklet seg.

"Problemet" slik jeg oppfatter det er ikke problemet for FrP hvor mye som benyttes i bistand, men også hvordan det brukes.

De "mer ytterliggående" sakene til FrP må de nok legge ganske død i et regjeringssamarbeid. Det største problemet jeg ser med FrP er nødvendigvis ikke politikken på en del områder, men hvilke mennesker de har til å fylle sentrale stillinger som de vil gjøre krav på....

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:06.