|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Truth is in the x-files
|
6-åringen trenger tur-klærJeg ser for meg et sett med pustende regntøy.
|
|
|
#2 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: 6-åringen trenger tur-klærIsbjørn sitt tekniske sett er vi veldig fornøyd med.
|
|
|
#3 |
|
etterpåklokest
|
Sv: 6-åringen trenger tur-klærSånn HH shelter bukse? De er lette, vanntette og slitesterke, synes jeg. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: 6-åringen trenger tur-klærBergans synes jeg har veldig gode klær av den typen. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: 6-åringen trenger tur-klærMine 8-åringer har sett fra HH på andre året nå. Jakkene brukes hver dag og fungerer fortsatt fint som regntøy og vindjakke. Både jakke og bukse er lette og vanntette og fungerer fint både til fjelltur, skogstur og som hverdagsjakker og regnbukse på skole og SFO.
|
|
|
#6 |
|
Drømmer
|
Sv: 6-åringen trenger tur-klærVi er som Kokos fornøyd med Isbjørn, selv om man visstnok ikke bør si det her inne. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: 6-åringen trenger tur-klærJeg er veldig fornøyd med både Bergans og Isbjørn. Men synes Isbjørn er litt smale. Isbjørnbuksene er vi kanskje mest fornøyd med, man kan ta av og på bukseseler f.eks. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Sv: 6-åringen trenger tur-klærVi har brukt Bergans skallbukse i 2 år nå, og er superfornøyd med buksa og jakka. Den puster, er vanntett, er romslig og god, så det er plass til litt klær under når det er kaldere i været, og den virker veldig slitesterk. Litt dyrt er det jo, men jeg anbefaler å kjøpe tøyet litt stort , med sko på gjør det ikke noe om buksa er litt lang. Samme med jakka, vi bare strammer med borrelåsene rundt håndleddet så sitter den så fint så. Da varer det nok et par sesonger.
|
|
|
#10 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: 6-åringen trenger tur-klærJeg kan godt selge guttungens HH shelter-bukse, str 122. Den er brukt en gang og er nå for liten. Den ble dessverre kjøpt for snau. Dessuten er han for lat til å gidde å ta på seg noe med seler. Jeg vet ikke hva den koster i butikk, men ønsker litt mer enn halv pris, siden den framstår som ny. Den er riktignok navnet. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Medlem siden: Mar 2009
Sv: 6-åringen trenger tur-klærHer har vi to Isbjørn-jakker som jeg kjøpte på konkurssalg, men de blir omtrent aldri brukt. Ingen av mine tre jenter har likt disse jakkene og de brukes kun når jeg tvinger de på og det gjør jeg stort sett bare på skikkelige fjellturer der de må ha ekstra gode klær. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Drømmer
|
Sv: 6-åringen trenger tur-klær
Altså , selv om man har dyre klær så betyr det slettes ikke at man ikke får leke , henge i trær eller andre ting. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Sv: 6-åringen trenger tur-klærJeg kjøpte Stormberg veiviserbukse til største nå, til 199 på XXL. Hun er veldig fornøyd, og det virker veldig bra.
|
|
|
#15 |
|
Medlem siden: Mar 2009
Nei, jeg mener da heller ikke at alle barn med dyre klær ikke får bevege seg. Jeg snakker i grunnen bare om mine barn her. De hadde nok fått begrensninger i hva de fikk lov til med veldig dyre klær på seg. Jeg tror ikke de hadde fått skli på rompa nedover bergerabbene i en Isbjørnbukse til 1500 kr. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: 6-åringen trenger tur-klærHer fungerer Bergans, HH, Skogstad og Stormberg godt.
|
|
|
#17 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: 6-åringen trenger tur-klærHH Tec.
|
|
|
|
#18 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: 6-åringen trenger tur-klærTakk, folkens.
|
|
|
#19 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Det er nok et bra valg. Bergans skallklær kan brukes året rundt, både til tur og skole |
|
|
|
![]() |
|
|