Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Facebook-statusmeldinger. Del III

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-09-12, 02:14   #721
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del III

Sitat:

Til alle mine venner som går gjennom noen problemer akkurat nå. - La oss starte en intensjon snøskred. Vi trenger alle positive intensjoner akkurat nå. Hvis jeg ikke ser navnet ditt, vil jeg forstå. Kan jeg spørre mine venner uansett hvor du måtte være, å vennlig kopiere, lime inn og dele denne statusen for én time å gi et øyeblikk av støtte til alle dem som har familieproblemer, helsekamper, jobbproblemer, bekymringer av noe slag, og bare trenger å vite at noen bryr seg. Gjør det for oss alle, for ingen er immune. Jeg håper å se dette på veggene i alle mine venner bare for moralsk støtte. Jeg vet at noen vil! Jeg gjorde det for en venn, og du kan også. Du kan kopiere og lime inn denne.

Jah... då så?

nokon er ikke aktiv  
Gammel 24-09-12, 02:25   #722
Sure Eplet
tradisjonell figur

Sure Eplet sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Blogginnlegg: 65
Sure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

bai, ånai, du har startet en intensjon snøskred! HER!

Gammel 24-09-12, 08:23   #723
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

"Gjør det for oss alle, for ingen er immune." Jeg foreslår vaksine fremfor intensjon snøskred.

Madicken er ikke aktiv  
Gammel 24-09-12, 09:06   #724
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sure Eplet, her.

bai, ånai, du har startet en intensjon snøskred! HER!

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

"Gjør det for oss alle, for ingen er immune." Jeg foreslår vaksine fremfor intensjon snøskred.

Men... Er det nokon som skjønner kva intensjon snøskred er?

nokon er ikke aktiv  
Gammel 24-09-12, 09:39   #725
MammaHeksa
Superduperaktiv

MammaHeksa sin avatar

Medlem siden: Aug 2012
MammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populær
Standard

MammaHeksa er ikke aktiv  
Gammel 24-09-12, 09:45   #726
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av bai, her.

Men... Er det nokon som skjønner kva intensjon snøskred er?

Jeg skal høre med min venn meteorologen senere i dag.

Madicken er ikke aktiv  
Gammel 24-09-12, 09:49   #727
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Jeg skal høre med min venn meteorologen senere i dag.

Det høyrest ut som rett plass å henvende seg for ei oppklaring. Supert!

nokon er ikke aktiv  
Gammel 24-09-12, 14:59   #728
MammaHeksa
Superduperaktiv

MammaHeksa sin avatar

Medlem siden: Aug 2012
MammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populær
Standard

MammaHeksa er ikke aktiv  
Gammel 24-09-12, 19:22   #729
Sonja Sockersöt
Hjuleglede

Medlem siden: Oct 2006
Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

Å du milde himmel!

Sonja Sockersöt er ikke aktiv  
Gammel 26-09-12, 19:50   #730
amo
Bør lage seg en tittel selv

amo sin avatar

amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Hvis Gud hadde holdt det han sa om å la alle barn komme til seg, så hadde vi ikke trengt barnehager.

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv  
Gammel 26-09-12, 19:55   #731
Nyx
Kan tituleres

Nyx sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av amo, her.

Hvis Gud hadde holdt det han sa om å la alle barn komme til seg, så hadde vi ikke trengt barnehager.

Gammel 26-09-12, 19:58   #732
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Av alle ugjennomtenkte statusoppdateringer...

Primrose er ikke aktiv  
Gammel 26-09-12, 20:03   #733
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Primrose, her.

Av alle ugjennomtenkte statusoppdateringer...

Jeg er litt stum her kjenner jeg...

Gammel 26-09-12, 20:15   #734
amo

amo sin avatar

amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Ble stum jeg også når jeg leste den. Ble egentlig lei meg, er vel det riktige ordet.

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv  
Gammel 27-09-12, 19:32   #735
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Ble stum jeg også når jeg leste den. Ble egentlig lei meg, er vel det riktige ordet.

Jeg synes i grunnen den er ganske festlig. :dårlighumor:

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv  
Gammel 27-09-12, 20:19   #736
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Jeg synes i grunnen den er ganske festlig. :dårlighumor:

Great minds osv.

Gammel 29-09-12, 22:16   #737
mrc

mrc sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

A man using apple maps walks into a bar....or maybe a hospital, or possibly a church...

Gammel 29-09-12, 22:17   #738
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er bare så vakkert!

Sitat:

verd å lese, kjempe trist!
Respekter moren din. En gutt hadde en mor med 1 øye og hun kom på skolen engang for å hilse. Gutten ble flau over moren, han ga henne et stygt blikk og gikk ut av klasserommet. Neste dag sa en av klassekameratene " Æsj! moren din har bare ett øye!" han ble sur og flau over henne, han ville komme seg bort fra hun så fort så mulig. til slutt da han ble voksen flyttet han u
t, han hadde sin egen famil
ie og et eget sted å bo. en dag kom moren på besøk, hun hadde ikke sett sønnen på flere år og ikke barnebarna heller. da hun ringte på og sønnen åpnet døra og barna hans begynte å le av henne. han skrek hvordan våger du å komme til huset mitt og skremme mine barn PELL DEG VEKK NÅ!! Moren unnskyldte seg og sa hun hadde fått feil adresse så gikk hun. en dag fikk han brev om en sammling for gammle klassekamerater og han bestemte seg får å gå til huset til moren, han løy til kona og sa at han skulle på forettningsreise så han gikk
til huset til moren, ingen ...var der. naboene fortalte at hun hadde død, sønnen gråt ikke, ikke EN TÅRE! de ga han et brev fra moren der det stod "min kjære sønn, jeg tenker på deg hele tiden.jeg er lei meg for at jeg kom til huset ditt og skremte barna dine,jeg ble så glad da jeg hørte at du skulle komme på sammlingen! men jeg kommer meg ikke ut av sengen får å se deg. jeg er lei meg for å ha gjort deg flau i oppveksten din, da du var liten havnet du i en ulykke og mistet øyet ditt,som en mor kunne jeg ikke bare se på deg vokse opp med ett øye... så jeg ga deg mitt. jeg var stolt over at sønnen min kunne se verden i min plass med det øyet. all kjærlighet, din mor."Post denne på veggen din hvis du respekterer og elsker din mor! ♥

Gammel 29-09-12, 22:28   #739
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh, Nabojenta, nå fikk du meg til å gråte, her jeg sitter.

Gammel 29-09-12, 23:30   #740
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh snufs og dobbeltsnufs, nabojenta.

-ea- er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:59.