Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Dum eller lur? NF vs Kari Traa

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-09-12, 21:00   #1
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dum eller lur? NF vs Kari Traa

Dunkåpen til NF er kjempedeilig og varm. Den bare SER tynn ut. Jeg kjøpte den på slutten av sesongen ifjor og gleder meg til å ta den i bruk hele sesongen i år.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-12, 21:04   #2
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Dunkåpen til NF er kjempedeilig og varm. Den bare SER tynn ut. Jeg kjøpte den på slutten av sesongen ifjor og gleder meg til å ta den i bruk hele sesongen i år.

Sikker på at du ikke bare gikk glipp av å teste den ut da det var kaldt?

Gammel 25-09-12, 21:08   #3
apan
I mål

apan sin avatar

apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Sikker på at du ikke bare gikk glipp av å teste den ut da det var kaldt?

Det kan være mulig, men den føltes god og varm da.

Gammel 25-09-12, 21:09   #4
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Det kan være mulig, men den føltes god og varm da.

Jeg synes ikke den var varm nok og har nå skaffet meg en Bergans. Men jeg er nok litt frysepinn.

Gammel 25-09-12, 21:11   #5
apan
I mål

apan sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Jeg synes ikke den var varm nok og har nå skaffet meg en Bergans. Men jeg er nok litt frysepinn.

Hm, ok. Men jeg synes ikke det er så kritisk om jeg ha må ha noe under på de kaldeste dagene. Jeg hadde brukt en høstjakke med fleece under hele vinteren til jeg kjøpte den jakka, så det er mulig det var derfor den plutselig virket veldig varm.

Gammel 25-09-12, 21:16   #6
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Standard

Hm, ok. Men jeg synes ikke det er så kritisk om jeg ha må ha noe under på de kaldeste dagene. Jeg hadde brukt en høstjakke med fleece under hele vinteren til jeg kjøpte den jakka, så det er mulig det var derfor den plutselig virket veldig varm.

Skjønner! Mens jeg synes det var litt rart at jeg stort sett følte meg varm nok i en dynekåpe fra HM (ikke dun) uansett hvor lite jeg hadde under (den hadde jeg inntil for to år siden), mens jeg ofte var kald i NF-kåpa.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:53.