|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
lettere utlada
|
Sv: Avbefaling: Kjipeprix og dotrengt guttungeJeg kom på denne tråden da jeg var på Høstmarked i går.
|
|
|
#42 |
|
godt brukt
|
Sv: Avbefaling: Kjipeprix og dotrengt guttungeSkjedde meg på SKORINGEN i min by. Jeg sto med to par sko pr.barn (klar til å betale), støvler og vintersko - og ble nektet 3,5 åringen å låne toalettet. Dette var i fjor. Jeg er tilbøylig til å skjønne at de ikke kan ta i mot altslags pakk - men kunder som skal ha noe, er oppegående, og med små barn som gråter av tissetrengthet -og som må gå flere kvartaler til neste offtentlige toallett bør man slippe til. Jeg klasket selvsagt alle skoene i disken og slepte barna etter meg ut dørene ( og to kvartal for å finne toalett på biblioteket). |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Avbefaling: Kjipeprix og dotrengt guttungeJeg hadde også gått fra varer og alt, men jeg har aldri opplevd dette med noen av mine fire barn. De har aldri vært så dotrengte. |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Aktiv
Medlem siden: Jun 2012
Hvor: Oslo
![]() |
Sv: Avbefaling: Kjipeprix og dotrengt guttungeJeg overkjørte sjefen min i en sånn situasjon da jeg for noen år tilbake jobbet i, nettopp Prix. Han sa nei, jeg sa ja. Så fulgte jeg jenta på do.
Signatur fjernet pga. brudd på signaturregler. Veronal, moderator Sist redigert av Rune Brown : 25-09-12 kl 19:47. |
|
|
|
|
|
#45 |
|
WF: Sausnebbet
|
Sv: Avbefaling: Kjipeprix og dotrengt guttunge
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
WF: Sausnebbet
|
Sv: Avbefaling: Kjipeprix og dotrengt guttungeOg der ble jeg ferdig, men hvem sender man egentlig slikt til? Butikksjefen i den aktuelle butikken, kanskje? Vet ikke hvem det er, og finner ikke navnet på Coop-sidene, men det holder kanskje å skrive butikksjef? Er det lurt å sende en kopi oppover i systemet også, kanskje? Får finne ut av det siste i morgen. |
|
|
|
|
|
#49 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
Tips. Polarn o pyret har kundetoalet. Veldig greit å vite på bytur. |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Sv: Avbefaling: Kjipeprix og dotrengt guttungeFinnes en norsk app som heter Porselensguiden - den lokaliserer nærmeste toalett. Appen er gratis, men er basert på at brukerne selv legger inn doer (og rater dem). Så her er det bare å gi sitt bidrag til de nødne.... Det er egentlig viktig - ikke bare for småbarnsfamilier- men også for de som av medisinske årsaker har behov for å kunne finne toaletter raskt. Så kjør i vei: |
|
|
|
|
|
#51 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() |
Genialt! |