|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Under cover
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sjarmerende overnatting i vannkanten, Østfold-BohuslänMannen i mitt liv og jeg lurer plutselig på om vi skal ta en minitur nedover Østfold/svenskekysten neste helg. Strandflickorna/Havshotellet i Lyskil stod på ønskelista, men der er det fullbooket. Noen som har tips om andre steder i samme kategori på strekningen Oslo til litt forbi Strømstad?
|
|
|
|
#2 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Sjarmerende overnatting i vannkanten, Østfold-BohuslänStora Hotellet. http://storahotellet-fjallbacka.se/
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Under cover
Sv: Sjarmerende overnatting i vannkanten, Østfold-Bohuslän
Hadde denne liggende som bokmerke fra tidligere, men er litt usikker. Det ser litt vel ...eksentrisk ut? Litt sånn gøy på håret lissom?
|
|
|
|
#5 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sjarmerende overnatting i vannkanten, Østfold-BohuslänTanumstrand i Grebbestad? |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har ikke vært der, men har hørt mye skryt om at Grebbestad er koselig. Finnes kanskje noen annen overnatting der også? |
|
|
|
|
|
#8 |
|
I mål
|
Jeg synes Grebbestad er utrolig lite koselig, men jeg vet mange liker det. Men heller ikke det svarer til HIs ønsker. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Permakulturell
|
Sv: Sjarmerende overnatting i vannkanten, Østfold-BohuslänSmögen utenom sesong er veldig vakkert.
|
|
|
#10 |
|
Under cover
Sv: Sjarmerende overnatting i vannkanten, Østfold-BohuslänSmögen ser absolutt interessant ut
|
|
![]() |
|
|