|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#22 |
Epikur
|
![]() Sv: Nær døden-opplevelse. Husk hjelm!
Jepp, skal kjøpe ny. Har lyst på en i gull som matcher skoene...
![]() |
#23 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nær døden-opplevelse. Husk hjelm!Uffda. Godt det gikk bra. Og at du brukte hjelm. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Epikur
|
Man ser vel i grunnen enda teitere ut om man sikler og raller hodeskadd fra en sykeseng?
![]() |
#25 |
Protonterapeut
|
Åh du hendelse! Enda godt du hadde på deg hjelm, asfalt i stor hastighet gjør vondt!
Jeg er av samme oppfatning som deg her - mange tror nok at de ser teitere ut enn de gjør. Men: Det finnes mange forskjellige hjelmer. Selv har jeg en knallkul blå hjelm, som passer perfekt til sykkelklærne mine, og står til øyefargen.
![]() |
#26 |
Pauset
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nær døden-opplevelse. Husk hjelm!Hjelm burde vært påbudt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Nær døden-opplevelse. Husk hjelm!Gud, så skummelt! Så bra at du hadde hjelm. Det hadde ikke vært noe morsomt i det hele tatt om jeg skulle komme på ølkveld til deg og du ikke hadde vært der.
![]() |
#28 |
På vei
![]() Sv: Nær døden-opplevelse. Husk hjelm!Huff så nifst! Sier som de andre, godt at du brukte hjelm. Det bruker jeg også! Tenk at et refleksbånd forårsaket dette. Det hadde aldri falt meg inn at noe slikt kunne skje. Jeg skal heretter passe på og ikke bruke slike refleksbånd på leggen når jeg sykler. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nær døden-opplevelse. Husk hjelm!Huff, hørtes ikke godt ut! Men godt du hadde hjelm ja. Har ikike selv men sykkelen min står innerst i boden og brukes omtrent aldri...
![]() |
#31 |
Opp og ned
|
![]() Sv: Nær døden-opplevelse. Husk hjelm!Uff enda godt det gikk bra! Er ufattelig mange hodeskader som kunne vært ungått. Jeg bruker også hjelm, kan ikke trøkke på ungene hjelm for så å sykle uten selv. Det blir for dumt! Dessuten er jeg redd for meg selv, jeg vi ikke bli skadet så hardt pga. jeg ikke bruker hjelm, slik at ungene sitter der uten mamma!
![]() |
#32 |
flisespikker
|
![]() Sv: Nær døden-opplevelse. Husk hjelm!Fy så skummelt!
![]() |
#33 |
Like blid!
![]() Sv: Nær døden-opplevelse. Husk hjelm!Huf, så skummelt! Godt at det gikk bra med deg! Jeg bruker alltid hjelm til tross for at håret kanskje ikke ser liiiike fresh ut etterpå.
![]() |
![]() |
#34 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Nær døden-opplevelse. Husk hjelm!Åh huff og huff! Jammen bra det gikk godt med deg! Hjelm er definitivt et must, ja, jeg blir livredd når jeg ser syklister med dødsønske - slike uten hjelm. Og gjerne i mørke klær og uten lys på sykkelen.
![]() |
#35 |
-
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nær døden-opplevelse. Husk hjelm!Godt å høre det gikk bra - fortsett med å bruke hjelm! |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Passiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Nær døden-opplevelse. Husk hjelm!Åh herlighet, kjære deg! |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Epikur
|
nei, bare gulljoggesko. Egentlig glad jeg ikke har sykkelsko, for de hadde jeg neppe rukket å hekte ut av pedalene og da hadde jeg fått sykkelen over meg.
Enda mye dummere?
![]() |
#38 |
Pauset
Hvor: In Town!
![]() Sv: Nær døden-opplevelse. Husk hjelm!Giro har forresten noen kule svarte damehjelmer med gullmønster på. Sånne litt damete liksom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Passiv
Hvor: Hedmark
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nær døden-opplevelse. Husk hjelm!Takk for påminnelsen. Jeg gadd ikke bruke hjelm i fjor fordi jeg bare syklet til og fra barnehagen (selv om jeg vet at det kan skje at man velter og slår hodet i en stein, selv om man har liten fart). |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Kidding, right?
|
Jepp. Trust me. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|