Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Nær døden-opplevelse. Husk hjelm!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-04-07, 10:12   #1
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nær døden-opplevelse. Husk hjelm!

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Jepp, skal kjøpe ny. Har lyst på en i gull som matcher skoene...

Høres kult ut med gullhjelm da. Har du ordentlige syklesko? :misunnelig:

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 10:20   #2
Lucifer
Skummelt distré...

Lucifer sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Huff, hørtes ikke godt ut! Men godt du hadde hjelm ja. Har ikike selv men sykkelen min står innerst i boden og brukes omtrent aldri...

Hadde en diskusjon her på jobben med en kollega om det å bruke hjelm. Hun tvinger sine to gutter på 9 og 12 år til å bruke hjelm. De hadde jo selvfølgelig spurt hvorfor hun ikke brukte det. Nei det er bare barn som må var hennes svar. Da sier jeg at det blir jo nesten samme som at de spør en voksen "hvorfor bruker ikke du belte". Svaret hennes var at det var jo påbudt å bruke belte i bil, det er ikke påbudt med hjelm. Hallo, må ting være påbudt????? Hjemme går vi voksne foran med godt eksempel på det meste av sånne ting.

Litt ved siden av men måtte bare skrive det!

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 10:32   #3
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Uff enda godt det gikk bra! Er ufattelig mange hodeskader som kunne vært ungått. Jeg bruker også hjelm, kan ikke trøkke på ungene hjelm for så å sykle uten selv. Det blir for dumt! Dessuten er jeg redd for meg selv, jeg vi ikke bli skadet så hardt pga. jeg ikke bruker hjelm, slik at ungene sitter der uten mamma!

Gammel 12-04-07, 10:37   #4
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fy så skummelt! Jammen godt du er smart nok til å bruke hjelm, ellers kunne du fort risikert å bli enda mye dummere.

(Og så sånn flaks at du landet på den eneste kroppsdelen som var beskyttet, da, i stedet for å knuse kneskåler eller håndledd eller lignende.)

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:37.